پرسپولیس نیوز: فدراسیون فوتبال کشورمان در تلاش بود تا دیدار دوستانه‌ای با بنگلادش یا گرجستان انجام بدهد که برگزاری هر دو مسابقه منتفی شده است.

فدراسیون فوتبال در تلاش برای هماهنگی یک دیدار دوستانه با بنگلادش پیش از شروع دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین بود که برگزاری این دیدار منتفی شد.

ایران و بنگلادش قرار بود در قطر اردوی تدارکاتی خود را برپا کنند و در دوحه مقابل یکدیگر قرار بگیرند. با این حال در شرایطی که فدراسیون فوتبال ایران تاریخ ۱۴ شهریورماه را برای انجام بازی دوستانه پیشنهاد داده بود، اما بنگلادشی‌ها درخواست داشتند این بازی سه روز زودتر از تاریخ پیشنهادی ایران برگزار شود.

پیش از این فدراسیون فوتبال مذاکراتی هم با فدراسیون فوتبال گرجستان داشت تا دیداری دوستانه با تیم ملی این کشور در تفلیس انجام دهد، اما این بازی نیز در شرایط فعلی منتفی شده است. شرایط پروازی خاص، دلیل اصلی برای عدم برگزاری این بازی دوستانه بوده چرا که اعضای تیم ملی برای بازی با گرجستان باید به استانبول و سپس به تفلیس می‌رفتند و از آنجا بار دیگر به استانبول سفر کرده تا بتوانند راهی هنگ‌کنگ شوند. با توجه به شرایط خاص این سفر و فرصت کوتاه تا بازی با هنگ‌کنگ که ۱۹ شهریورماه برگزار می‌شود، دیدار با گرجستان نیز در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

با توجه به شرایط پیش آمده و در صورتی که فدراسیون فوتبال نتواند دیدار دوستانه‌ای را در قطر برای تیم ملی فراهم کند، احتمال لغو اردو در کمپ اسپایر نیز وجود دارد که در این شرایط تیم ملی در تهران اردوی خود را برپا خواهد کرد و فقط برای انجام دیدار با هنگ‌کنگ راهی این کشور خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)