مرجع خبری پرسپولیس : این روزها طرفداری از پرسپولیس کار دشواری است به خصوص اگر عباس انصاری فرد مدیر عامل تیم شما باشد !

تقریبا اکثریت طرفداران، علاقه مندان، روزنامه نگاران و کارشناسان عقیده دارند که شیوه مدیریتی عباس انصاری فرد در پرسپولیس منجر به بدترین اتفاقات ممکن برای این باشگاه خواهد شد. اما در شرایطی که موج نارضایتی عمومی از انصاری فرد روز به روز ارتفاع بیشتری پیدا می کند، این مدیر خونسرد، با شیوه خودش به ادامه کار مشغول است. انصاری فرد که توسط حسین هدایتی به پرسپولیس تحمیل شد، قرار بود نقش یک مدیرعامل بله قربان گو را در مقابل هدایتی داشته باشد، اما چیزی نگذشت که او از زیر سایه هدایتی بیرون آمد و حتی باعث شد این رئیس متمول هیات مدیره، کار خود را در پرسپولیس از دست بدهد.

در حال حاضر انصاری فرد بدون مربی و با مشورت افراد نزدیک، مشغول نهایی کردن ترکیب امسال پرسپولیس است و با سیاست دفع الوقت به دنبال یک سرمربی نامدار تا تیم را به دست او بدهد. در این شرایط احمدرضا عابدزاده امروز هفتمین جلسه تمرین را مدیریت کرد. اتفاقی که پرسپولیسی های دو فصل گذشته با تعجب به آن می نگرند، چراکه دروازه بان اول تاریخ فوتبال ایران، احتمالا هنوز در شرایطی نیست که بتواند یک تیم را در آغاز فصل تمرین بدهد. جالب اینکه انصاری فرد حتی قدرت این را نداشته که یک بدنساز یا یک مربی دیگر را به پرسپولیس اضافه کند تا حداقل تمرینات شکل و بوی رسمیت به خود بگیرد. در عین حال در پرسپولیس همه چیز تحت تاثیر انتخاب سرمربی است و دوستان با طمانینه و آرامش خاص به دنبال این اند که بالاخره یک نفر به قلاب پرسپولیس نوک بزند.

 در این میان مربیان گوناگون با سبک های مختلف، موردتوجه مدیران پرسپولیس قرار گرفته اند و کار به هیچ سرانجامی نرسیده است. در حالی که فقط 35 روز تا آغاز لیگ برتر باقی مانده، طرفداری از پرسپولیس کار دشواری است. به خصوص که عباس انصاری فرد مدیرعامل تیم محبوب شما باشد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)