مرجع خبری پرسپولیس : البته مصطفی دنیزلی در فولادشهر آمار خوبی دارد، یک بر و یک تساوی حاصل کار افندی در این ورزشگاه بوده است.

 

بازی حساس پرسپولیس و سپاهان امروز در حالی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان انجام می‌شود که پرسپولیس تا به حال نتوانسته سپاهان را در این ورزشگاه شکست بدهد.

 

پرسپولیس تا حالا فقط یک بار موفق به شکست دادن سپاهان در اصفهان شده که آن هم مربوط به سال 82 است که دو گل پرسپولیس را پژمان جمشیدی و افشین پیروانی زدند.

 

این مسابقه در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و پرسپولیس پس از آن دیگر هیچ وقت نتوانست سپاهان را در اصفهان شکست دهد.

پرسپولیس کلا در فولادشهر سه برد دارد که هر سه آن‌ها مقابل ذوب‌آهن بوده. البته دنیزلی تا حالا در فولادشهر نتایج خوبی گرفته. او یک مساوی و یک برد در این ورزشگاه مقابل ذوب‌آهن کسب کرده است.

 

سپاهان در حال حاضر با 49 گل زده در کنار استقلال بهترین خط حمله لیگ را دارد. این تیم همچنین با 25 گل خورده، بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد که این موضوع کار دنیزلی و تیمش را بسیار مشکل می‌کند. سپاهانی‌ها این فصل در 13 مسابقه از حریفان خود گل نخورده‌اند و نشان داده‌اند استاد بسته نگه داشتن دروازه تیم خود هستند. آن‌ها همچنین در لیگ امسال بهترین تیم در بازی‌های خانگی بوده‌اند. این تیم در اصفهان فقط دو باخت مقابل نفت تهران و صبای قم داشته.

همچنین قبل ذکر است که سپاهان و پرسپولیس در سه مسابقه آخری که مقابل یکدیگر انجام داده‌اند، 300 دقیقه بدون گل را پشت سر گذاشته‌اند. دو مسابقه آن‌ها در لیگ برتر و یک بازی در جام حذفی (120 دقیقه) بدون گل بوده است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)