حقیقت محض اطراف پرسپولیس این است که مصطفی دنیزلی در ابتدای فصل منتظر بود تا باشگاه شرایط را فراهم کند و سپس به ایران برگردد.

خبرورزشی-مشکل اصلی او با فردی بود که در داخل تیم برای خودش دارای قدرت و نفوذ زیادی شد و حتی بارها در زمان مربیگری آقا مصطفی، علیه برخی بازیکنان و سیاست هایی که دنیزلی در پیش گرفته بود مصاحبه های تندی انجام داد و جو تیم را به هم ریخت. دنیزلی منتظر بود تا او از پرسپولیس دور شود و اصلا برنامه هم همین بود.

پیش بینی شده بود وی و دوستان نزدیکش در لیست مازار قرار گیرند و قراردادشان تمدید نشود ولی با اینکه برخی از نزدیکان او ، از پرسپولیس دور شدند خودش در آخرین لحظه ماندنی شد تا دنیزلی به راحتی قید پرسپولیس را بزند. البته دلیل مشکلات شخصی اش نیز حقیقت داشت چون بر سر مسائل حقوقی هتلی که با فرد دیگری شریک بود درگیری های زیادی داشت اما در تمام این مدت به مسئولان پرسپولیس گفت خیالتان راحت می آیم و کار را دنبال می کنم، فقط به فکر جذب بازیکنانی که در لیست من هستند باشید.

البته از داخل باشگاه نیز یک سری افراد بودند که برای استعفای دنیزلی دعا می کردند تا او برود و مربی دیگری به جایش روی نیمکت بنشیند. به هر حال دنیزلی که پیشنهادات بسیار خوبی از تیم های لیگ حرفه ای ترکیه و همچنین لیگ کشورهای اطراف یعنی قبرس و یونان داشت، در نهایت همه آنها را رد کرد تا بشنویم او مدیر فنی باشگاه فنرباغچه شده است. خبری که البته یک روز پس از انتشار تکذیب شد. اما بد نیست بدانید برخی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس هنوز هم برای آقا مصطفی در ترکیه پیغام می فرستند و خواهان ادامه یافتن مذاکرات هستند به خصوص در این شرایط که به نظر می رسد کسی دیگر نمی تواند او را در داخل تیم آزار دهد! با توجه به شرایطی که وجود دارد و پیغام و پسغام هایی که از ایران برای پیرمرد ترکیه ای فرستاده می شود.

می توان فهمید پرسپولیسی ها نام دنیزلی را در خاطرشان حفظ کرده اند و او را در آب نمک خوابانده اند تا اگر شرایط بدتر از این شد دوباره به سراغ آقا مصطفی بروند. بد نیست بدانید دنیزلی چندی قبل در مصاحبه ای بر این موضوع تاکید کرده بود که قبل از خداحافظی از دنیای مربی گری آرزو دارد پرسپولیس را به یک قهرمانی رسانده و قولی که به هواداران تیم سرخپوش تهران داده بود را عملی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)