قاسم دهنوی، هافبک مشهدی تیم فوتبال تراکتورسازی در بازی با گهر یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند و این دومین بازی پیاپی بود که او گلزنی می‌کرد. حالا دهنوی شرایط خوبی در تراکتور دارد و البته شایعه حضور او در پرسپولیس هم شنیده می‌شود. دهنوی در مورد پیروزی تراکتور و مسائل مختلف دیگر به سئوالات  پاسخ می‌دهد.

 

بحث حضور تو در پرسپولیس صحت دارد؟‌

راستش را بخواهید هیچ‌کس از این باشگاه با من تماس نگرفته و مسئولان تراکتور هم در این خصوص چیزی به من نگفته‌اند.

 

اگر پرسپولیس تو را بخواهد به این تیم می‌روی؟

من نسبت به تراکتورسازی تعهد دارم و نمی‌توانم سر خود از این تیم جدا شده یا سرم را پایین بیندازم و به پرسپولیس بروم. البته اگر باشگاه یا اولیویرا مرا نخواهند آن وقت قضیه فرق می‌کند و از این تیم جدا می‌شوم.

مثل این که گفته‌ای اولیویرا خیلی ضعیف‌تر از کی‌روش است؟

این مصاحبه برای چند وقت پیش است و نمی‌دانم حالا چرا چاپ شده است. البته من باز هم می‌گویم که اولیویرا نسبت به کی‌روش ضعیف‌تر است.

الان رابطه تو با اولیویرا چطور است؟

من رابطه‌ای معمولی و نرمال با این مربی دارم و زیاد با هم صمیمی نیستیم. من دوست دارم که مردم تبریز را خوشحال کنم و همیشه بهترین بازی‌ها را انجام دهم تا آنها راضی باشند.

درحال‌حاضر از کار کردن با این مربی ناراحتی خاصی داری؟

من با هیچ‌کس مشکل ندارم ولی فکر می‌کنم اولیویرا قبلاً زیاد به من توجه نمی‌کرد. پیش خودم می‌گفتم شاید او از من خوشش نمی‌آید، راستش را بخواهید من بازیکن خوش‌تمرینی نیستم و بیشتر خوش‌بازی هستم و اگر هم مشکلی داشته باشم دوست دارم سرمربی تیم خیلی واضح آن را بگوید.

در دو بازی اخیر با اولیویرا حرف نزدی؟

من عادت ندارم با سرمربی حرف بزنم.

از این که دوباره گلزنی کردی چه حسی داری؟

خوشحالم که گل زدم و امیدوارم هواداران تراکتور راضی باشند. ما فکر نمی‌کردیم چنین نتیجه‌ای رقم بخورد و اختلاف تراکتور و گهر 5 گل نبود. گهر مشکلات زیادی دارد و بازیکنان این تیم شرایط روحی خوبی نداشتند ولی من معتقدم که تراکتور بسیار خوب بازی کرد.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)