پرسپولیس نیوز: رفائل دودامل، سرمربی تیم ملی فوتبال ونزوئلا بازی تدارکاتی با ایران را مفید ارزیابی کرد.

رفائل دودامل در آستانه بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ونزوئلا برابر ایران که امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه حمد بن خلیفه باشگاه الاهلی دوحه برگزار می‌شود گفت: سفرمان به قطر بسیار طولانی بود اما بازیکنان تیم ملی ونزوئلا انگیزه کافی برای بازی با ایران دارند، تیمی که دارای بازیکنان خوبی است و توانست سطح فنی خوبی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به‌نمایش بگذارد. بودن در قطر به‌عنوان میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال برای ما معنای ویژه‌ای دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ونزوئلا ادامه داد: امروز بازیکنانی را در اختیار داریم که در بهترین لیگ‌های جهان بازی می‌کنند و به ما امکان افزایش سطح فنی و رقابت می‌دهند. هم‌اکنون بزرگ‌ترین هدف ما استفاده از توانمندی‌های فردی بازیکنان در کار گروهی و قدرت رقابت در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه آمریکای جنوبی است.

رفائل دودامل افزود: برای ونزوئلا ترتیب‌دادن بازی تدارکاتی برابر تیم‌های قدرتمند اروپایی آسان نبود. ما یک سال پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را بدون حتی یک بازی گذراندیم و معتقدیم بازی با ایران انتخاب خوبی است که به آن نیاز داشتیم. سبک بازی ایران بسیار خوب است و با تیم‌های آمریکای جنوبی تفاوت دارد. این بازی به ما اجازه می‌دهد تا کار انسجام‌بخشی تیمی خود را همچنان ادامه دهیم. هدف‌مان از آخرین بازی سال ۲۰۱۸ میلادی رسیدن به بهترین شرایط ممکن برای تورنمنت‌های آینده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)