مرجع خبری پرسپولیس : تيم فوتبال پرسپوليس با نتيجه 2 بر يك برابر سايپا به برتري رسيد و دومين پيروزي اين فصل خود را در ورزشگاه خالي از تماشاگر كسب كرد.

 

ديدار اين دو تيم از ساعت 19:30 در ورزشگاه خالي از تماشاگر آزادي برگزار شد.پرسپوليس با حكم كميته انضباطي در اين ديدار از داشتن تماشاگر محروم بود.

 


امير حسين فشنگچي در دقيقه 14 و غلامرضا رضايي در دقيقه 48 براي پرسپوليس گلزني كردند و امين منوچهري در دقيقه 64 گل سايپا را به ثمر رساند. به اين ترتيب پرسپوليس 2 بر يك به برتري رسيد تا دايي دومين برد خود را با پرسپوليس در اين فصل كسب كند.

  

هدايت ممبيني داور مسابقه به حميد علي عسگر و تياگو فراگو از پرسپوليس و ابراهيم صادقي و مرتضي ابراهيمي از سايپا كارت زرد نشان داد.

تركيب پرسپوليس:

عليرضا حقيقي، سپهر حيدري، عليرضا نورمحمدي، حميدرضا علي عسگر، عليرضا محمد، مازيار زارع، محمد نوري، مهدي شيري( از دقيقه 70 تياگو فراگو)، امير حسين فشنگچي( از دقيقه 68 مجتبي زارع)، غلامرضا رضايي و هادي نوروزي( از دقيقه 87 حسين بادامكي)
سرمربي: علي دايي

تركيب سايپا:

وحيد شيخ ويسي، جواد آشتياني( از دقيقه 64 علي حقدوست)، ابراهيم صادقي، جابر انصاري، مرتضي ابراهيمي، سعيد قزلك‌چي، تقي زينالي، سعيد يوسف‌زاده، مهدي خيري( از دقيقه 78 عليرضا لطيفي)، سيد امين منوچهري، كريم انصاري فرد( از دقيقه 75 عباس محمد رضايي)
سرمربي: محمد مايلي‌كهن

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)