مرجع خبري پرسوليس: مهدي اميرآبادي و ميلاد ميدواودي دوبازيكن استقلال در بازي ديشب تيم خود مقابل الريان قطر یک بار دیگر حاشيه ساز شدند.


پس از به پايان رسیدن بازي استقلال مقابل الريان قطر، مهدي اميرآبادي كه در رختكن ورزشگاه آزادی حضور داشت پس از دقايقي با عصبانيت شديد از رختكن بيرون آمد و در را محكم كوبيد.

پس از اين موضوع خبرنگاران و تصويربرداران به سمت رختكن رفتند اما مسوولان اين تيم در را به روي آنها بستند.

 

اميرآبادي كه در روز قبل از بازي از موضوع رفتن پژمان منتظري به كنفرانس هم دلخور بود به بازي نكردن در اين بازي اعتراض داشت و بي‌آنكه مصاحبه‌اي انجام دهد به سرعت ورزشگاه را ترك كرد.


كوبيدن استوك به زمين بعد از تعويض

حاشيه‌هاي ميدواودي تمام نمي‌شود

بازي با الريان فرصت خوبي بود براي ميلاد ميداودي تا بتواند از زير بار انتقادات بي‌امان رسانه‌ها خود را رها كند. او در زمين در موقعيت‌هايي طلايي نتوانست توانايي فني خود را مقابل چشمان منتظر هواداران استقلال به نمايش بگذارد. او از مقابل دروازه خالي از دروازه‌بان توپ را به سخت‌ترين نقطه هدايت كرد تا آه از نهاد هوادار و كادر فني بلند شود. در نيمه دوم هم حضور او تنها سايه‌اي در زمين بود و زير بار فشار مدافعان الريان قافيه را باخت.


اين موضوع مظلومي را مجبور كرد تا براي باز كردن اين گره كور شده باز هم ميلاد را نشانه بگيرد و او را با اسماعيل شريفات تعويض كند.

 

ميلاد در حالي كه نتوانسته بود خواسته‌هاي هوادار، كادر فني و از همه مهم‌تر خودش را برآورده كند به محض نشستن روي نيمكت بعد از درآوردن استوك‌هايش آنها را به نشانه عصبانيت يا اعتراض به زمين كوبيد تا يك بار ديگر نه‌تنها به لحاظ فني شكست خورده باشد كه اين بار اخلاق را همطراز با بار فني خود كند.


 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)