مرجع خبری پرسپولیس(14:24) / شنبه 21 دی 

pnnc: وكیل و مدیر برنامه های افشین قطبی بازگشت وی به پرسپولیس را تكذیب كرد.

“مهدی حاج باقر” در گفتگو با مرجع خبری درباره دیدار امروز خود با انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در این دیدار، تصفیه حساب كامل افشین قطبی را با باشگاه پرسپولیس تهران انجام دادم.

مدیر برنامه های افشین قطبی درباره بازگشت قطبی به پرسپولیس هم تصریح كرد : نمی دانم این شایعات چگونه درست شده است ولی وی فعلاً قصد بازگشت به پرسپولیس را ندارد .

“مهدی حاج باقر” خاطرنشان كرد : كنفرانس مطبوعاتی قطبی به زودی برگزار خواهد شد و در این جلسه وی پاسخگوی خبرنگاران خواهد بود

pnnc: دستیار ایرانی لوكا بوناچیچ سرمربی تیم النصر امارات گفت: باشگاه پرسپولیس مذاكره ای برای استخدام بوناچیچ با وی نداشته است.

“كریم قنبری”در گفتگو با مرجع خبری با رد خبر اخراج بوناچیچ از تیم فوتبال النصر امارات تاكید كرد : باشگاه قرار بود به سفارش بوناچیچ برای نیم فصل بازیكن استخدام كند ولی از این كار سرباز زد و همین سبب شد بوناچیچ باشگاه را ترك كند.

قنبری ادامه داد : پس از این وضع بوناچیچ از سمت خود استعفا كرد و این موضوع عین واقعیت است و به هیچ عنوان باشگاه النصر وی را اخراج نكرده است .

دستیار ایرانی لوكا بوناچیچ با ابراز تاسف از انتشار اخبار اخراج بوناچیچ از النصر در رسانه های ایران گفت: انتشار این اخبار در رسانه های ایران به هیچ وجه صحیح نیست .

“كریم قنبری” درباره حضور بوناچیچ در پرسپولیس هم گفت: به گفته خودش ، قرار است به كرواسی بازگردد و استراحت كند .

“كریم قنبری” ادامه داد : قبلاً یعنی حدود دو ماه قبل مذاكراتی برای این كار صورت گرفته بود، ولی در روزهای اخیر هیچ صحبتی درباره این موضوع نشده است و فقط شایعاتی منتشر شده است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)