برای انجام بازی زیبا به تهران می آییم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال ابومسلم مشهد كه ديدار حساسي را در مقابل پرسپوليس در تهران پيش‌رو دارد معتقد است بازي زيبايي را در ورزشگاه آزادي به نمايش مي‌گذارد.

فرهاد كاظمي سرمربي تيم فوتبال ابومسلم مشهد گفت: تيم فوتبال ابومسلم مشهد تمرينات بسيار مطلوبي پشت‌سر گذاشته و از شرايط فني خيلي خوبي برخوردار شده است.


وي ادامه داد: تيم فوتبال پرسپوليس تهران اين روزها در شرايط بسيار خوبي قرار دارد و هر دو تيم براي كسب پيروزي پا به ميدان مي‌گذارند و قطعا بازي زيبايي را شاهده خواهيد بود.
سرمربي تيم فوتبال ابومسلم مشهد خاطرنشان كرد: به طور كامل پرسپوليس را مي‌شناسيم و با تمام توان رقيب را براي بازيكنان آناليز خواهيم كرد.

 

پاداش سیاه جامگان برای پیروزی مقابل پرسپولیس

مالك باشگاه ابومسلم سفر يك هفته‌اي تيم به تركيه را پاداش پيروزي برابر پرسپوليس اعلام كرد.

مهدي زمان اظهار داشت: تيم را از نظر فني به طور كامل در اختيار فرهاد كاظمي قرار داده‌ايم. تيم در حال حاضر كاملا سرحال و قبراق است و مشكلي ندارد.
وي در مورد پاداش پيروزي در مسابقه با پرسپوليس عنوان كرد: سفر يك هفته‌اي تيم به تركيه به عنوان پاداش شكست پرسپوليس اعلام كرده‌ايم و در صورت برد در اين ديدار ابومسلم، يكشنبه آينده به تركيه سفر خواهد كرد و تا دوشنبه بعد در اين كشور حضور خواهد داشت.
مالك باشگاه ابومسلم در مورد وضعيت مربيگري فرهاد كاظمي در اين تيم گفت: ايشان مشكلي در اين زمينه ندارد و فردا صبح كارت مربيگري‌اش صادر خواهد شد. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)