مرجع خبری پرسپولیس: بازیکنان جوان پرسپولیس ناظر تمرینات بزرگسالان در ورزشگاه شهید کشوری بودند.

 

تمرین تیم بزرگسالان پرسپولیس که امروز عصر در زمین چمن شهید کشوری برگزار شد بهانه‌ای شد تا شاگردان پایان رافت سرمربی تیم جوانان پرسپولیس از نزدیک شاهد حرکات بازیکنان بزرگسال باشند.

 

گفتنی است؛ تمرینات تیم‌های پایه پرسپولیس در زمین شهید کشوری انجام می‌شود و طبق برنامه اعلام شده تیم جوانان پرسپولیس بعد از پایان تمرین بزرگسالان در زمین کشوری تمرین کردند.

 

سرپرست فوتسال پرسپولیس: سرمایه گذاری روی جوانان نتیجه داد

 

سرپرست تیم فوتسال پرسپولیس، گفت: نتیجه سرمایه گذاری بر روی بازیکنان جوان را می توان در آ ینده­ای نزدیک دید. به طور قطع تیم فوتسال پرسپولیس فصل آینده یکی از مدعیان جدی لیگ خواهد بود.

 

محمد امام وردی درباره جایگاه نا مناسب فوتسال پرسپولیس در جدول مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور، تصریح کرد: تیم فوتسال پرسپولیس امسال با بازیکنان جوان و جویای نام بسته شد و باید منتظر بود و نتیجه این سرمایه گذاری و کار بزرگی که باشگاه پرسپولیس انجام داده است را در فصل آینده دید. کما اینکه این تیم در نیم فصل دوم با تجربه هایی که بدست آورد بسیار موفق عمل کرده است.

 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس، افزود: ما در نیم فصل دوم حامد حاج مهدی و امین هاشمیان را هم به مجموعه بازیکنان­مان اضافه کردیم و با زحمات زیادی که کادر فنی کشیده است، روند رو به رشد تیم، کاملا محسوس بوده و این پیشرفت را می توان در نتایج خوب نیم فصل دوم دید. باید از زحمات آقایان حیدریان، گرامی و احمد پناهی تشکر کنیم که زحمات زیادی را برای این تیم کشیده اند. به ویژه آقای حیدریان که علاوه بر حضور در کادر فنی، در هر بازی نیز به صورت ثابت به میدان می رود و با تمام وجود برای پرسپولیس بازی می­کند.

 

وی درباره بازی بعدی پرسپولیس که فردا در برابر صفه اصفهان برگزار می شود، گفت: در بازی رفت در برابر این تیم اتفاقاتی افتاد که حق پرسپولیس ضایع شد. برای همین بازیکنان انگیزه زیادی برای بازی فردا دارند و به امید خدا شاهد یک بازی خوب از پرسپولیس خواهیم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)