خبرگزاری پرسپولیس :  تیم فوتبال پرسپولیس «ب» که سال گذشته با قهرمانی در مسابقات لیگ استان تهران به رقابت های دسته سوم باشگاه های کشور صعود کرد، بازی های خود را از روز شنبه هفته آینده آغاز خواهد شد.

تیم پرسپولیس «ب» که قرار است با نام پرسپولیس نوین در مسابقات حضور داشته باشد در اولین بازی خود در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان تیم فجر نیکان خواهد بود.

پرسپولیس در گروه دوم این بازی ها با تیم های فجر نیکان، شفت گیلان، شهرداری چابکسر، هیات فوتبال جویبار، شموشک نوشهر، غزل محمود آباد، هم گروه است.

اسماعیل حلالی سرمربی سرخپوشان در آستانه آغاز این رقابت ها اعلام کرد؛ ما مصمم هستیم که در پایان فصل به لیگ دسته دوم کشور صعود کنیم و با حمایت باشگاه، هیچ کمبودی در این ارتباط وجود ندارد.

 بازی دوستانه/ امیدهای پرسپولیس برابر تیم قطع عضو

تیم فوتبال امید پرسپولیس فردا در چارچوب یک بازی نمادین و در راستای اقدامات فرهنگی باشگاه پرسپولیس به مصاف تیم فوتبال قطع عضو معلولین و جانبازان می رود.

این بازی با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و کانون حمایت از ورزشکاران قطع عضو جانباز و معلول در ورزشگاه کشتیرانی برگزار خواهد شد.

مراسم پیش از این بازی از ساعت 10 صبح فردا (سه شنبه) آغاز خواهد شد و شروع این بازی از ساعت یازده خواهد بود.

شایان ذکر است؛ امیدهای پرسپولیس همچنین ساعت 13 روز چهارشنبه در چارچوب رقابت های قهرمانی تهران برابر تیم فرخی باقرشهر قرار می گیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)