پرسپولیسی‌ها تماشاگر تلویزیونی فوتبال شدند
مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی خود که در هتل المپیک برپا شده است، نقاط ضعف و قوت تیم استیل آذین را در جلسه‌ای فنی مورد بررسی قرار داد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، در این جلسه فنی که امشب(جمعه) با حضور اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم برگزار شد، فیلم‌های تهیه شده از بازی‌های استیل آذین توسط مسعود عالی پور آنالیزور پرسپولیس تجزیه و تحلیل شد و کادر فنی نکات مورد نظر خود را در این باره به بازیکنان گوشزد کردند.

 

همچنین جلسه بعدی آنالیز پیش از بازی با استیل آذین فردا ساعت 15:30 برگزار خوهد شد.

 

پرسپولیسی‌ها تماشاگر تلویزیونی فوتبال شدند

 

سرخ پوشان پایتخت در زمان فراغت در جریان اردوی خود در هتل المپیک، بازی استقلال-راه آهن را تماشا کردند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، جلسه آنالیز بازی‌های تیم استیل آذین که ساعت 18:45 دقیقه آغاز شد، این فرصت را به سرخ پوشان داد تا بخشی از دیدار استقلال-راه آهن را از طریق ال سی دی بزرگ نصب شده در لابی هتل المپیک تماشا کنند. هر چند با نزدیک شدن به جلسه فنی، بازیکنان لابی را ترک کردند.

 

علی دایی تنها پرسپولیسی بود که بازی استقلال-راه آهن را تماشا نکرد.

 

واکنش‌های بازیکنان تیم به حملات استقلال و راه آهن روی دروازه یکدیگر، صحنه‌های جالبی را به همراه داشت.

 

کاشانی که پس از خروج بازیکنان از لابی به هتل المپیک وارد شده بود، به همراه محمود خوردبین و فرید زرینه نیمه دوم بازی استقلال-راه آهن را تماشا کرد.

 

کلیپ تهیه شده از برد تیم پرسپولیس برابر ذوب آهن نکته قابل توجهی نیز داشت و آن نمایش نکته خاص شادی‌های پس از گل بود، که در آن صحنه‌ها بازیکنان به طور دسته جمعی به سمت علی دایی می‌رفتند و در کنار سرمربی خود به شادی می‌پرداختند.

 


 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)