کاروان سرخ حسین راهی کربلا خواهد شد

 

مرجع خبری پرسپولیس: لیدرهای باشگاه پرسپولیس در قالب کاروان “پرچم سرخ حسین (ع) ” به زیارت ضریح شش گوشه امام حسین (ع) مشرف خواهند شد.

 

پنجشنبه این هفته 13 تن از لیدرهای رسمی باشگاه در قالب کاروان پرچم سرخ حسین (ع) مشرف به زیارت حرم مطهر امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل عباس (ع) در کربلای معلی خواهند شد.

 

از آنجایی که لیدرهای پرسپولیس بر خلاف برخی تیم‌ها حقوق از باشگاه دریافت نمی‌کنند، حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس این سفر زیارتی را به عنوان هدیه‌ای معنوی به پاس یک فصل زحمات این عزیزان در سرما و گرما و همچنین پاداش پیروزی پرسپولیس در دربی برگشت لیگ نهم و قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی در نظر گرفته است.

 

زمین درفشی فر زیر کشت رفت

 

 

 

تیم فوتبال پرسپولیس برخلاف فصول گذشته این فصل را در زمین اجاره ای تمرین نخواهد کرد و در صورت به خوبی پیش رفتن برنامه ها تمرینات سرخپوشان برای لیگ دهم در زمین اختصاصی این تیم آغاز خواهد شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس تیم پرسپولیس که چندین سال است از نبود زمین اختصاصی رنج می برد ، با تصمیم مدیریت باشگاه در احیا و بازسازی ورزشگاه درفشی فر ، تمرینات خود را در زمین اختصاصی پرسپولیس دنبال خواهد کرد.

 

روز گذشته رسایی مشاور اجرایی باشگاه از محل ورزشگاه درفشی فر در جنت آباد بازدید کرد تا از آخرین وضعیت این محل و مراحل آماده سازی آن با خبر شود.

 

لازم به توضیح است که حبیب کاشانی قصد دارد در آینده ای نزدیک با ساخت ساختمان اداری ، هتل و تجهیز دیگر قسمت های آن تمامی امکانات باشگاه بزرگ پرسپولیس را در آنجا مستقر نماید.

 

گفتنی است در دوره قبلی مدیریت کاشانی در سال ۸۶ ایشان با صرف هزینه ای در حدود ۳۰۰میلیون تومان سکوهای مربوط به هواداران را در درفشی فرد ساخت و امروز نیز با صرف هزینه هایی برای ساخت مجموعه اداری و هتل و یا تبدیل چمن مصنوعی آن به بهترین چمن طبیعی و آماده سازی دیگر بخش های این مجموعه بزرگی ورزشی قصد دارد تا هم ساختمان اداری و هم  اینکه محل تمرینات پرسپولیس را آنجا منتقل کند.

 

زمین چمن مصنوعی درفشی طی سال های گذشته میزبان تیم های پایه پرسپولیس بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)