یکشنبه 13 اردیبهشت (19:14)

مرجع خبری پرسپولیس: فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد قراردادهای داخلی بازیکنان دارای اعتبار می باشد و بازیکنان نباید آن را نقض کنند.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس بر اساس اعلام فدراسیون، از این پس قرارداد داخلی انتقال بازیکنان به تیمها دارای اعتبار می باشد و بازیکنان پس از امضای قرارداد داخلی حق مذاکره با سایر باشگاه ها را ندارند.

پس از پایان لیگ برتر هشتم باشگاه پرسپولیس تا کنون با 4 بازیکن قرارداد داخلی امضا کرده است. پیش از این بارها شاهد بوده ایم بازیکنان با چندین باشگاه قرارداد داخلی امضا می کنند و سرانجام به باشگاه متفاوتی می پیوندند که باعث آشفتگی در بازار نقل و انتقالات شده بود.

15 مرداد آغاز لیگ برتر

رئیس سازمان لیگ برتر نیز اعلام کرد لیگ برترنهم از 15 مرداد ماه آغاز خواهد شد. سردار عزیزالله محمدی همچنین تصریح کرد زمان نقل و انتقالات لیگ برتر متعاقباَ اعلام خواهد شد.

امروز در محل فدراسيون فوتبال مديران عامل باشگاه‌هاي ليگ برتري با اعضاي هيات رئيسه فدراسيون فوتبال جلسه اي برگزار كردند. محور اصلي اين جلسه رسيدگي به نوع قرارداد باشگاه‌ها با بازيكنان بود.
طبق تصميم گيري مقرر شد فدراسيون فوتبال به زودي كميته بازيكنان را كه در اساسنامه هم تشكيل آن قيد شده؛ مشخص كند تا اعضاي اين كميته در مورد فصل نقل و انتقالات تصميمات جديد را اتخاذ كنند و از فصل نهم قراردادها به صورت قانونمند و ضابطه‌مند بسته خواهد شد.
با اين تصميم از هرگونه افزايش هزينه براي جذب بازيكن جلوگيري مي شود.

همچنين سازمان ليگ پيشنهاد خود مبني بر تاريخ برگزاري فصل نهم و تاريخ قرعه كشي مسابقات را اعلام كرده كه بر اين اساس احتمالا در تاريخ 11 تير مراسم قرعه كشي مسابقات برگزار خواهد شد. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)