نامه باشگاه استيل آذين براي بازگرداندن علي كريمي / در انتظار پاسخ هدايتي

مرجع خبری پرسپولیس : دومين نامه باشگاه پرسپوليس با موضوع انتقال علي كريمي به اين باشگاه، عصر امروز ( دوشنبه ) براي مالك باشگاه استيل آذين ارسال شد.
 در نامه حبيب كاشاني به حسين هدايتي آمده است:” احتراما پيرو نامه قبلي و با عنايت به نزديكي اتمام نيم فصل اول ليگ سال جاري، خواهشمند است نظر صريح آن باشگاه در خصوص انتقال آقاي علي كريمي به اين باشگاه در جهت انجام تمهيدات لازم اعلام فرماييد.”
بر اساس اين گزارش، پيش از اين نيز حبيب كاشاني با ارسال نامه اي به حسين هدايتي خواستار ارائه مكتوب شرايط باشگاه استيل آذين براي انتقال علي كريمي به تيم فوتبال پرسپوليس شده بود.
حسين هدايتي در آخرين كنفرانس مطبوعاتي خود نيز  اعلام كرده بود علي كريمي امانتي است كه به زعم او بايد به پرسپوليس بازگردانده شود.

ملاقات كريم باقري و كادر فني در باشگاه پرسپوليس

كريم باقري ظهر امروز (دوشنبه) براي پيگيري مطالبات گذشته خود، در باشگاه پرسپوليس حضور يافت.

 كريم باقري براي در ميان گذاشتن مسايل مربوط به مطالبات خود از باشگاه با حبيب كاشاني در محل باشگاه پرسپوليس حضور يافته بود، با اعضاي كادر فني باشگاه روبرو شد و براي دقايقي با آنها گفت وگو كرد.

كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس زماني به باشگاه رسيده بود كه جلسه مشترك كادر فني و سرپرست باشگاه پرسپوليس خاتمه يافته بود، و كرانچار و عبدي در حال ترك باشگاه بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)