سرمربی تیم فوتبال گهر دورود که با این تیم قطع همکاری کرده است گفت: بازهم تاکید می کنم که یک بازیکن و یک عضو کادر تیم گهر در پشت بام یک مهمانسرا خوابیدند.

مهدی تارتار که روز سه شنبه به همکاری اش با تیم فوتبال گهر دورود پایان داد  به صحبت های شهردار دورود مبنی بر “کذب بودن خوابیدن دو عضو این تیم در پشت بام” اشاره کرد و گفت: اگر من در این مورد یک کلمه دروغ گفته باشم دیگر مربیگری نمی کنم.

وی ادامه داد: شهردار دورود یا نماینده کمیته انضباطی بروند تحقیق کنند و ببینند که یک عضو کادر تیم و یک بازیکن در پشت بام مهمانسرای پردیس خوابیده بودند یا نه. اگر هم من دروغ نگفته بودم شهردار دورود دست از سر این تیم بردارد و اجازه بدهد فرد دیگری بیاید و مشکلات این تیم را حل کند.

سرمربی ابتدای فصل تیم فوتبال گهر خاطرنشان کرد: روز اولی که کارم را با این تیم شروع کردم از شهردار دورود پرسیدم آیا مشکل مالی نخواهیم داشت که ایشان هم تاکید کردند به هیچ عنوان مشکل مالی نخواهیم داشت اما هر چه پیش رفتیم فقط مشکل مالی داشتیم.

مهدی تارتار که از روز سه شنبه به همکاری اش با تیم گهر پایان داده است با تاکید بر اینکه دیگر قصد بازگشت به این تیم را ندارد گفت:  برخی مسئولان این تیم از روز سه شنبه تاکنون بارها با من تماس گرفته اند اما از آنجایی که دیگر قصد بازگشت به این تیم را ندارم پاسخ آنها را ندادم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)