میرشاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال استقلال به باشگاه فولاد خوزستان رفت و با مدیران این باشگاه دیدار و گفتگو کرد. وی در شرایطی با مدیرعامل این باشگاه به عنوان سرپرست کمیته جوانان فدراسیون دیدار و گفتگو کرده است که تیم های استقلال و فولاد باید یکی از حساس ترین بازی های لیگ برتر را روز 15 اردیبهشت ماه برگزار کنند.

به گزارش مهر، میرشاد ماجدی که علاوه بر سرپرستی تیم فوتبال استقلال، به عنوان سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال هم فعالیت می‌کند، در سفر به اهواز با مسئولان باشگاه فولاد خوزستان جلسه‌ای را برگزار کرد. در این جلسه علی حیدر شریفی (مدرس دوره B آسیا)، حمید منوچهری (سرپرست تیم ملی نوجوانان فوتبال)، سیف‌الله دهکردی (مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان)، محمدعلی فرهادزاده (معاون مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان) و حاج علی سویلمی (مدیر تیم‌های پایه فولاد خوزستان) حضور داشتند.

طبق اعلام سایت باشگاه فولاد خوزستان، در این نشست آخرین وضعیت تیم‌های پایه‌ای فوتبال ایران در سطوح ملی و باشگاهی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین میرشاد ماجدی نیز ضمن بیان نکاتی در خصوص وضعیت تیم‌های پایه فوتبال کشور، از فولاد خوزستان به عنوان یکی از باشگاه‌های شاخص و فعال در زمینه استعدادیابی و پرورش بازیکن نام برده و از آکادمی فوتبال به عنوان یکی از نیازهای جدی فوتبال ایران نام برد.

میرشاد ماجدی در حالی به باشگاه فولاد خوزستان رفته است که تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه 15 اردیبهشت در دیداری حساس به مصاف فولادخوزستان خواهد رفت و نتیجه این مسابقه در مشخص شدن قهرمان لیگ دوازدهم تاثیر دارد. پیش از این شایعه مذاکره باشگاه استقلال با بازیکنان فولاد خوزستان از جمله آرش افشین و اسماعیل شریفات هم در برخی رسانه‌ها مطرح شده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)