مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس قبل از حضور در نشست مطبوعاتي در مورد اتفاقات فرودگاه جده گفت‌و‌گويي را با نماينده كنفدراسيون فوتبال آسيا انجام داد.

 

علي دايي صبح امروز در محل هتل اقامتش وقتي قصد داشت به سمت نشست مطبوعاتي برود با ازدحام شديد دوربين‌هاي تلويزيون عربستان روبرو شد كه از او سوال هاي گوناگوني در خصوص مسابقه فردا داشتند. دايي نيز مدت زيادي وقتش را با دوربين‌هاي تلويزيوني گذراند و سپس به كنفرانس مطبوعاتي رفت.

* دايي همچنين ديداري با نماينده‌اي از AFC كه براي بازي فردا مقابل الاتحاد عربستان به جده آمده بود داشت و در خصوص اتفاقات فرودگاه با او به گفت‌وگو پرداخت.

 

مسئولان باشگاه الاتحاد به دلخوري و ناراحتي پرسپوليسي‌ها از 8 ساعت معطلي در فرودگاه جده پي برد‌ه‌اند و براي جبران كارشكني‌ها قبلي، دو نفر نماينده در كنار تيم فوتبال پرسپوليس قرار دادند تا هر گونه مشكل سرخ پوشان در عربستان را برطرف كنند. الاتحادي‌ها براي جبران كاستي ها زمين اصلي بازي را در تمرين شب گذشته و امشب بدون هيچ حرف و حديثي در اختيار سرخ پوشان قرار دادند.

* جلسه فني پرسپوليس ظهر امروز برگزار شد و علي دايي و دستيارانش در خصوص نحوه سيستم بازي و تركيب بازيكنان با يكديگر به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

* در جلسه امروز بيشتر بحث بر روي خط حمله پرسپوليس كه چگونه مقابل مدافعان بلند قامت الاتحاد صف‌آرايي كنند.

* سرمربي پرسپوليس همچنين در جلساتي جداگانه سعي كرد از صبح امروز به ديدار بازيكنان برود و با آنها در خصوص مسائل مختلف به گفت‌وگو بپردازد. دايي قصد دارد از لحاظ روحي و رواني بازيكنان را براي بازي فردا آماده كند.

*مسئولان الاتحاد عربستان تعدادي بليت در اختيار پرسپوليسي‌ها قرار دادند تا بتوانند اين بليت‌ها را در اختيار هواداران ايراني قرار دهند. عربستاني‌ها هم براي استفاده كامل از گنجايش ورزشگاه طي يكي دو روز گذشته تبليغ‌هاي فراواني را در سطح شهر جده،‌ دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌ها كردند تا هواداران زيادي به ورزشگاه بيايند.

* پرسپوليس آخرين تمرين خود را قبل از ديدار با الاتحاد عربستان ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه اصلي الاتحاد برگزار خواهد كرد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)