بازیکن ایرانی تیم فولام انگلیس دوشنبه شب تحت جراحی قرار گرفت و بدین ترتیب بازی‌های باقیمانده لیگ برتر انگلیس و دیدارهای تیم ملی در رقابتهای انتخابی جام جهانی را از دست داد.

عضو کادر پزشکی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص آخرین وضعیت اشکان دژاگه خاطرنشان کرد: پیگیر آخرین وضعیت دژاگه هستیم. خوشبختانه عمل جراحی وی که دوشنبه شب انجام گرفت موفقیت‌آمیز بوده است. البته قرار است امروز سه‌‎شنبه با پزشک تیم فولام در خصوص آخرین وضعیت دژاگه گفتگویی داشته باشیم تا از همه شرایط وی باخبر باشیم.

وی افزود: آنچه مسلم است دژاگه شش هفته باید استراحت مطلق داشته باشد. بعد از آن هم به مدت 6 هفته کارهای بازیابی و فیزیوتراپی را انجام می‌دهد تا خود را برای بازگشت به تمرینات فوتبالی آماده کند. باید گفت که دژاگه 3 ماه از میادین دور خواهد بود که هم بازی‌های لیگ برتر انگلیس و هم تیم ملی را از دست خواهد داد.

عضو کادر پزشکی تیم ملی فوتبال ایران درباره وضعیت سایر ملی‌پوشان نیز اظهار داشت: با همه باشگاه‌ها در ارتباط هستیم تا شرایط بازیکنان ملی‌پوش را جویا شویم. بازیکنانی نظیر پولادی و ماهینی مشکلی ندارند و بر اساس آخرین گزارش‌های ما خوشبختانه بازیکنان تیم ملی مشکلی در زمینه مصدومیت ندارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)