مهاجم تیم ملی فوتبال ایران صادقانه می‌گوید داور ژاپنی می‌توانسته در صحنه دوم به سود ایران پنالتی اعلام نکند.

ایسنا، اشکان دژاگه پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر لبنان در جمع خبرنگاران بیان کرد: از بردی که برابر لبنان به دست آوردیم خوشحالم. تماشاگران کمک زیادی کردند. امیدوارم این کمک‌ها ادامه داشته باشد و ما بازی‌های بعدی را هم ببریم.

وی درباره صحنه‌های پنالتی که روی او انجام شد توضیح داد: پنالتی اول درست بود و پای حریف به پای من خورد اما در پنالتی دوم داور می‌توانست پنالتی نگیرد اما این پنالتی را به ما داد و ما هم به گل رسیدیم.

وی ادامه داد: خوشحالم که در بازی امروز توانستیم پیروز باشیم. ما خوب تمرین کرده بودیم و همه بازیکنان کمک کردند و نشان دادیم که می‌توانیم فوتبال‌مان را به حریف دیکته کنیم. به هر حال بعضی وقت‌ها توپ‌هایمان به گل نمی‌رود و این در فوتبال طبیعی است. ما اگر یک گل از حریف دریافت کنیم کار سخت می‌شود اما امروز از ابتدا تیم بهتری بودیم و اگر همین طوری بازی کنیم هر تیمی را می‌توانیم شکست دهیم.

دژاگه همچنین درباره عملکردش در فولام انگلیس نیز مطرح کرد: خوشحالم که توانسته‌ام در فولام جایگاهم را پیدا کنم. چند بازی در ترکیب ثابت این تیم بوده‌ام و توانستم خود را به مربی فولام نشان دهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)