بازیکنی که تنها سه ماه از عمل جراحی رباط صلیبی‌اش گذشته با باشگاه استقلال قرارداد امضا کرده است.

این روزها اتفاقات و ناهماهنگی‌هایی بین مدیریت در باشگاه استقلال و کادر پزشکی به وجود آمده که این ناهماهنگی به دلیل تکرار اتفاقات دو فصل اخیر است.

فصل گذشته و به هنگام عقد قرارداد با بازیکنان، باشگاه هیچ ارتباطی با دکتر نوروزی برقرار نکرد و حواشی جذب مجتبی جباری و سایر بازیکنان جدید این تیم بدون تست پزشکی به وجود آمد که این موضوع تا اواسط فصل هم ادامه داشت و پیش بینی‌ می‌شد در این فصل قبل از عقد قرارداد، بازیکنان تست‌های پزشکی را به شکلی انجام بدهند که مورد تائید کادر پزشکی این باشگاه قرار بگیرد اما در کمال تعجب باز هم این اتفاق نیفتاد.

به محض آغاز تمرینات استقلال مرتضی آقاخان به دلیل مصدومیت به شفر اعلام کرد که چند روزی نمی تواند در تمرینات شرکت کند ضمن آنکه در مورد میثم تیموری نیز گفته می‌شود وی با آسیب دیدگی رو به رو است.البته تیموری طی روزهای اخیر اعلام کرده مصدومیت ندارد و فقط با درخواست شفر زیر نظر فیلیپ آندریاس تمرین می‌کند تا از نظر بدنی به شرایط ایده‌آل برسد.

با همه این اتفاقات شفر روی حفظ کادر پزشکی استقلال تاکید کرده و مدعی است نوروزی باید هر چه سریعتر وضعیت بازیکنان را زیر نظر داشته باشد کما اینکه نفراتی مثل چشمی، شجاعیان، اسماعیلی و… طی روزهای اخیر مشغول درمان در کلینیک دکتر نوروزی هستند اما به نظر می‌رسد در شرایط فعلی باشگاه استقلال چندان موضوع پزشک و کادر پزشکی را جدی نگرفته است. موضوعی که در دوره اول سرمربیگری مظلومی در استقلال اتفاق افتاد و حضور یک کادر پزشکی نه چندان مجرب کار را برای استقلال آن فصل به حدی سخت کرد که به تیم آن فصل لقب «تیم ستاره‌های مصدوم» داده بودند.

با همه این شرایط خبرنگار فارس با دکتر امین نوروزی تماس گرفت تا نظر وی را در مورد اتفاقات اخیر بپرسد اما معاون پزشکی باشگاه استقلال چندان تمایلی به صحبت نداشت و همه چیز را به روزهای آینده موکول کرد.من برای شخص شفر ارزش بسیار بالایی قائل هستم و او یک مربی بسیار حرفه ای است. فصل گذشته هم شفر نهایت همکاری با کادرپزشکی استقلال داشت و فقط می خواهم از او تشکر کنم.

نوروزی در واکنش به این موضوع که حداقل می‌تواند در مورد وضعیت بازیکنان جدید با هواداران صحبت کند گفت: فقط این را بگویم به هنگام عقد قراردادهای بازیکنان جدید استقلال من در ایران منتظر تماس مسئولان باشگاه بودم ولی هیچ ارتباطی با من برقرار نشد. متاسفانه بازیکنی با باشگاه استقلال قرارداد بسته که چهار ماه پیش عمل رباط صلیبی انجام داده است و من هم روز گذشته از همکارانم خواستم تا مدارک پزشکی‌ و جراحی‌ این بازیکن را از وی بگیرند و آن را برایم بیاورند.زمانی که این بازیکن با استقلال قرارداد بسته بود فقط سه ماه از تاریخ عملش گذشته و با گذشت حدود یک ماه از عقد قرارداد تازه نزدیک به ۴ ماه است که چنین جراحی سنگینی را پشت سر گذاشته است.

این اظهار نظر در حالی شکل گرفته که بازیکنی که رباط صلیبی عمل می‌کند در خوشبینانه‌ترین حالت نیاز به ۶ ماه درمان مداوم دارد و کم کم باید به شرایط تمرین و مسابقه برسد اما بازیکن مورد نظر تنها بعد از گذشت حدود ۴ ماه تمرینات سخت پیش فصل را آغاز کرده است!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)