پرسپولیس نیوز: مدیرعامل، سرمربی و کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در آستانه عزیمت تیم فوتبال پرسپولیس نماینده ایران به ژاپن برای برگزاری بازی رفت لیگ قهرمانان آسیا، حمیدرضا گرشاسبی مدیر عامل، برانکو ایوانکوویچ سرمربی و سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس با وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند.

مسعود سلطانی‌فر با تشکر از تلاش های زیاد کادر فنی و بازیکنان برای رسیدن به فینال این جام معتبر فوتبال در قاره آسیا گفت: دوست داشتم استقلال و پرسولیس هر دو در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور پیدا می کردند و انصافا اسققلال هم در این جام بسیار خوب ظاهر شد.

وی ادامه داد: اکنون پرسپولیس نماینده ایران و ورزش کشور است و بسیار خوشحالم که با غلبه بر تیم‌های نامدار و پر امکانات عربی به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است و انشاالله با قهرمانی در این جام، شایستگی‌های فوتبال ایران و جوانان کشور در عرصه قاره آسیا به منصه ظهور برسد.

وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از برنامه ریزی خوب و موثر مدیران باشگاه و مدیر عامل و همدلی هیئت مدیره برای قرار گرفتم در این جایگاه خطاب به سرمربی پرسپولیس گفت: پرسپولیس تمام عوامل قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد، از هواداران پر شمار تا حمایت کامل فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان. تمام پیش بینی ها و اعتبارات کافی برای آماده سازی استادیوم آزادی برای بازی فینال صورت گرفته و با صحبتی که با سفیر ایران در ژاپن داشتم، تسهیلات و امکانات لازم برای حضور پر شمار هواداران ایرانی مقیم ژاپن در توکیو صورت گرفته است و امیدوارم با کمک خداوند متعال و همت و تلاش جوانان ارزنده و دانش شما ، قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شویم و شادی و نشاط مردم کشور دو چندان شود.

سلطانی‌فر همچنین از سید جلال حسینی کاپیتان هم برای ایجاد روحیه تیمی و وحدت و همراهی بازیکنان تشکر کرد و گفت: اینکه در کنار ورزش حرفه ای، اخلاق و فرهنگ والای جوانان ایران هم در نگاه میلیون ها تماشاگر فوتبال در جهان به نمایش در می‌آید، بسیار خرسندم و به همه بازیکنان تیم خدا قوت می گویم و محوریت وحدت و رفاقت و همدلی تیم با شماست.

در این نشست گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس از حمایت های وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال تشکر کرد و اظهار داشت: به طور ویژه از سلطانی‌فر تشکر می کنم که در تمام مراحل کنار ما هستند و با دستورات او توانستیم نماینده شایسته ای برای ایران باشیم. پرسپولیس امروز نماینده ورزش ایران است و همه فوتبالدوستان حتی استقلالی ها هم خواهان موفقیت نماینده ایران هستند.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس هم با تقدیر از وزیر ورزش و جوانان گفت: اطلاعات سلطانی‌فر از فوتبال و سوابق تیم ملی و باشگاه‌ها برای من بسیار جالب بود و قول می دهم تمام تلاش خود را برای موفقیت پرسپولیس و خوشحالی میلیون ها هوادار و مردم ایران بکار بگیرم.

سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس نیز با تشکر از وزیر ورزش و جوانان برای اخذ مجوز حرفه ای باشگاه و امکان حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: فرصت خوبی برای بروز توانمندی فوتبال ابران بدست آمده و پرسپولیس نماینده مردم ایران است و همه بچه ها هم قسم هستیم تا جام قهرمانی را در ایران بماند و به افتخارات فوتبال کشور اضافه گردد

در این دیدار سلطانی فر کتاب زیبایی‌های کشور ایران به برانکو ایوانکوویچ هدیه کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)