پرسپولیس نیوز: دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران از هفته هجدهم لیگ برتر در نیمه اول با تساوی همراه بود.

دو تیم پرسپولیس و نفت تهران از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (جمعه) در چارچوب دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی (با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال) به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، سیامک نعمتی، وحید امیری و علی علیپور.

ترکیب نفت تهران: شهاب عادلی، احمد آل‌نعمه، فرید محمدی‌زاده، هاشم بیگ‌زاده، محمد نصرتی، احمد کامدار، سامان آقازمانی، امیرحسین فشنگچی، حامد آقایی، عیسی آل‌کثیر و امین منوچهری.

دقیقه ۱۱: پرسپولیسی‌ها با حرکت وحید امیری صاحب موقعیت خوبی شدند که خروج عادلی این موقعیت خطرناک را خنثی کرد و در ادامه پاس رو به بیرون علی علیپور نیز ثمری نداشت.

دقیقه ۱۷: عیسی آل‌کثیر روی یک ضد حمله صاحب موقعیت شد که ضربه او به سمت دروازه پرسپولیس در چهارچوب نبود.

دقیقه ۲۴: چند حمله نصفه و نیمه پرسپولیسی‌ها خطر جدی روی دروازه پرسپولیس ایجاد نکرد و در نهایت توپی که به سیامک نعمتی رسیده بود با ضربه این بازیکن به سمت دروازه همراه شد که ضربه او هم به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: کامیابی‌نیا اقدام به شوتزنی به سمت دروازه نفت کرد که توپ او در اختیار عادلی قرار گرفت.

دقیقه ۳۴: شانس شوتزنی این بار باری احمد امیرکامدار فراهم شد که ضربه زمینی او را علیرضا بیرانوند مهار کرد.

دقیقه ۴۰: حرکت انفرادی سیامک نعمتی پشت محوطه جریمه نفت و ضربه او به سمت دروازه راهی به جز آغوش شهاب عادلی نداشت.

دقیقه ۴۴: حرکت پرسپولیسی‌ها این بار با ارسال وحید امیری می‌توانست خطرساز باشد که کمال کامیابی‌نیا چند سانتیمتر برای زدن ضربه به توپ و به ثمر رساندن گل کم آورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)