مرجع خبری پرسپولیس : ديدار دوستانه بين تيم پيشكسوتان استقلال با رسانه‌هاي ورزش به مناسبت چهلمين روز درگذشت حجازي صبح پنج شنبه برگزار شد.

 

 

در این دیدار که با برتری پیشکسوتان استقلال با سه گل پایان یافت تعدادی از پیشکسوتان تیم پرسپولیس نیز حضور داشتند.

 

 

در اين ديدار كه به مناسبت گراميداشت چهلمين روز درگذشت شادروان ناصرحجازي در ورزشگاه راه آهن در اكباتان برگزار شد، پرويز برومند، نيك سيرت و اكبرپور گلزني كردند.

 

در این مسابقه که به مناسبت چهلمین روز درگذشت ناصر حجازی برگزار شد، در تیم پیشکسوتان استقلال آتیلا حجازی، علی لطیفی، هادی طباطبایی، سیروس دین محمدی، علی چینی، علیرضا اکبرپور، ایوب اصغرخانی، صادق ورمزیار، محمدرضا مهدوی، فرهاد ولید، پرویز برومند، محمدرضا نیک سیرت، میرشاد ماجدی، ایمان عالمی، سرژیک تیموریان، فرد ملکیان، کاظم محمودی، علی موسوی و احمد مومن زاده به تناوب در زمین حاضر می شدند.

در تیم رسانه ورزش هم مهدی مهدوی کیا، محمدحسن انصاریفرد، جواد کاظمیان و ادموند بزیک به عنوان میهمان حضور داشتند.


نیمه نخست این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم محمدرضا نیک سیرت، علیرضا اکبرپور و پرویز برومند از روی نقطه پنالتی گل‌های برتری تیم پیشکسوتان استقلال را به ثمر رساندند.

در دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال پیشکسوتان استقلال و رسانه ورزش بارها توپ به تیر دروازه دو تیم برخورد کرد. در این بین سهم تیم رسانه ورزش هفت ضربه به تیر دروازه بود و سه بار هم استقلالی‌ها تیر دروازه رسانه‌ای را به لرزه درآوردند!


پرویز مظلومی سرمربی استقلال به همراه خانواده ناصر حجازی و حدود 500 هوادار در ورزشگاه اکباتان حضور داشتند و مسابقه دوستانه تیم‌های فوتبال استقلال و رسانه ورزش را از نزدیک تماشا کردند.


در ابتدای مسابقه هم به مناسبت یادبود ناصر حجازی  از سوی مجری برنامه مطالبی خوانده شد. همچنین پوسترها و تابلوهایی هم از ناصر حجازی در جای جای ورزشگاه  خودنمایی می کرد که در آن چهلمین روز درگذشت این اسطوره فوتبال را به خانواده محترم آن مرحوم و اهالی ورزش تسلیت گفته شده بود.

* نصرالله عبداللهي هدايت تيم پيشكسوتان را در اين ديدار دوستانه بر عهده داشت.

* مهدي مهدوي كيا، جواد كاظميان، يحيي گل محمدي، ادموند بزيك،‌رضا ترابيان و محمد حسن انصاري فر هم در تركيب تيم رسانه‌هاي ورزش حضور داشتند.

* پيش از آغاز بازي يك تابلو عكس از طرف عادل فردوسي‌پور كاپيتان تيم رسانه‌هاي ورزش به آتيلا حجازي اهدا شد.

* پرويز مظلومي در اين ديدار روي نيمكت استقلال نشسته بود.

 

 

 


 








 





 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)