مرجع خبری پرسپولیس : علي سعيدلو رئيس سازمان تربيت بدني فعاليتهاي خود را رسما اغاز کرده است.

او روز گذشته در جلسه اي به اتفاق مجيد فرخزادي ، با  حسين هدايتي رئيس سابق هيئت مديره پرسپوليس و مالک باشگاه استيل آذين به گفت و گو نشست. هدايتي که علاقه بسياري به بازگشت به پرسپوليس دارد ، به دنبال راهي براي خارج کردن انصاري فرد از پست مديريت پرسپوليس است،پستي که البته خود  او آن را به حاج عباس تقديم کرده بود.

 
از محتواي دقيق اين جلسه البته خبري به بيرون مخابره نشده ، اما منابع نزديک مي گويند سعيدلو به سادگي خود را در مورد به خصوص پرسپوليس هزينه نمي کند و احتمالا اگر تغييري رخ بدهد ، بعد از انتخاب هيات مديره جديد و توسط اعضا رخ خواهد داد.
 
جالب اينکه به احتمال بسيار زياد سعيدلو حتي به عنوان رئيس مجمع پرسپوليس نيز فعاليت نخواهد کرد و همانطور که محمدعلي آبادي در استقلال اين پست را به زريبافان تفويض کرد ، او نيز رياست مجمع را به يک فرد نزديک خواهد سپرد. در حال حاضر محمد آخوندي و حسين هدايتي از هيات مديره قبلي خارج اند و سعيدلو براي انتخاب افراد جديد بايد تصميم بگيرد. گفته مي شود محمدحسين نژادفلاح ، عضو هميشگي هيات مديره و مجيد فرخزادي در هيات مديره باقي خواهند ماند و 3 عضو جديد به جمع اضافه مي شوند که شايد علي پروين هم در اين جمع باشد. کسي که ظاهرا نسبت به تحولات پرسپوليس بي نظر است اما از مصاحبه هايش مي شود فهمي چه اشتياقي براي بازگشت دارد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)