پرسپولیس نیوز: مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس با حضور در ساختمان باشگاه با محمد حسن انصاری فرد دیدار و گفتگو گرد.

حمیدرضا گرشاسبی مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس امروز در باشگاه حضور یافت و ضمن دیدار و گفتگو با محمد حسن انصاری فرد، انتخاب وی به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس را به وی تبریک گفت و برای او و پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.

گرشاسبی در جریان این دیدار صمیمانه به انصاری فرد گفت: از انتخاب جنابعالی به عنوان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به عنوان یک فوتبالیست اخلاق‌مدار سابق باشگاه پرسپولیس و تیم ملی که از تجربیات مدیریتی برخورد هستید، بسیار خوشحال شدم و به توانمندی‌های شما واقف هستم و برایتان در این مقطع خاص از پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: می‌دانم که پرسپولیس در قهرمانی‌ها هت تریک کرده و تکرار این موفقیت‌ها نیاز به همدلی و حمایت همه جانبه هواداران و خانواده بزرگ پرسپولیس دارد و بنده هم به عنوان عضوی از این خانواده، هر کمکی که از دستم بر بیاید برای سربلندی پرسپولیس دریغ نخواهم کرد و صادقانه و صمیمانه در خدمت شما هستم.

انصاری فرد ضمن تشکر از حضور گرشاسبی، به وی گفت: پرسپولیس در زمان مدیریت شما روزهای خوبی را سپری کرد. این موفقیت‌ها هواداران را سربلند کرده است و همانطور که گفتید، تلاش و تکرار آن نیاز به حمایت همه جانبه هواداران از تیم و باشگاه دارد.

مدیر عامل پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: آقای کالدرون به عنوان سرمربی جدید نیاز به زمان دارند و هواداران این را درک می‌کنند و من خوشحالم که این همدلی را در خانواده بزرگ پرسپولیس و مدیرانی چون شما می‌بینم.

انصاری فرد خاطرنشان کرد: از حضورتان در باشگاه ممنونم و حتما از تجربیات همه عزیزان به نوعی باید استفاده کنیم تا انشاا.. پرسپولیس بتواند موفقیت‌های خود را تکرار کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)