پرسپولیس نیوز: دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی پرسپولیس و نفت ۲۹ مهر برگزار می‌شود.

برنامه تیم‌ملی فوتبال و لیگ قهرمانان آسیا کار را برای مسئولان سازمان لیگ فوتبال برای برنامه ریزی لیگ برتر و جام حذفی را سخت کرده است. تیم ملی فوتبال تا ۱۸ مهرماه درگیر دیدارهای دوستانه است و طبق برنامه‌ای که سازمان لیگ تا الان اعلام کرده، بیستم و بیست و یکم هفته نهم لیگ برتر برگزار می‌شود. همچنین ۲۵ مهر دیدار دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان پرسپولیس مقابل الهال برگزار می‌شود.

دو دیدار پرسپولیس مقابل صنعت نفت در چارچوب لیگ برتر و برابر نفت تهران در چارچوب جام حذفی هنوز برگزار نشده است. طبق برنامه‌ای که سازمان لیگ در تاریخ ۲۲ شهریور اعلام کرده دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ۲۹ و ۳۰ مهر برگزار می‌شود.

در این خصوص سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره تاریخ دیدار پرسپولیس مقابل نفت و صنعت نفت آبادان و برگزار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار کرد: در نظر داریم که دیدار پرسپولیس و نفت در جام حذفی را در تاریخ ۲۹ مهر برگزار کنیم. ما باید ابتدا مرحله یک شانزدهم نهایی را برگزار کنیم و سپس به سراغ مرحله یک هشتم نهایی می‌رویم. تاریخ دیدار پرسپولیس و صنعت نفت هم هنوز مشخص نیست.

با توجه به اظهارات فتاحی، برنامه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که قبلا اعلام شده بود، به تعویق می‌افتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)