پرسپولیس نیوز: پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه اگر مشکلی وجود داشت هیات مدیره باید ورود می کرد، گفت: رفت و آمد مدیران در پرسپولیس با توجه به شرایط بوجودآمده کاملا به ضرر تیم خواهد بود.

بیژن ذوالفقارنسب در خصوص استعفای محمدحسن انصاریفرد از پست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقات پشت پرده همیشه در تیم های بزرگ وجود دارد. همین موضوع هم باعث می شود تا هر وقت تغییری رخ می دهد حرف از همین ابهامات زده شود.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: اگر آقای انصاریفرد و اطرافیان او مشکل اجرایی در باشگاه ایجاد کرده بودند همین اعضای هیات مدیره باید خیلی زودتر مقابل او می ایستادند. عملکرد انصاریفرد را نمی توان بدون علم بررسی کرد اما او فوتبالی بود و درد پرسپولیس را با تمام مشکلات مالی می دانست.

وی درباره حضور مهدی رسول پناه به عنوان سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: ایشان را خیلی خوب نمی شناسم. برایش آرزوی موفقیت هم دارم اما واقعا چنین رفت و آمدهایی در سطح مدیرعاملی پرسپولیس قطعا به ضرر مجموعه خواهد بود.

ذوالفقارنسب در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس از لحاظ فنی همچنان شرایط خوبی دارد اما اگر ثبات مدیریتی نداشته باشد قطعا به مشکل خواهد خورد. اکنون زمان آن رسیده که مقابل حجم زیاد شکایت هایی که از این باشگاه در فیفا شده است دفاع کرد تا مشکل جدیتری برای تیمی با هواداران میلیونی رقم نخورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)