پرسپولیس نیوز : کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس با نتیجه عادلانه دو بر صفر استقلال خوزستان را شکست داد.

بیژن ذوالفقارنسب در مورد پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان‌، اظهار داشت: طبیعی است تیم‌هایی که در جدول لیگ قعرنشین هستند مقابل تیم‌های صدرنشین با انگیزه کار کنند تا نشان دهند شایسته جایگاه بهتری هستند. استقلال خوزستان هم در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد.

وی افزود: به نظرم پرسپولیس حریف را دست کم گرفته بود و در برخی پست‌ها از بازیکنان اصلی خود استفاده نکرد. اما در نیمه دوم سرخپوشان بهتر کار کردند و به همین دلیل در مالکیت توپ تسلط خوبی داشتند و در نهایت دو بر صفر به پیروزی رسیدند که نتیجه عادلانه‌ای بود.

ذوالفقارنسب در مورد اشتباهات داوری در این مسابقه به ضرر پرسپولیس و اینکه برخی مدعی می‌شوند این تیم حکومتی است، گفت: این صحبت‌ها در فوتبال همیشه هست. با این حال من فکر می‌کنم داور بازی اشتباهات زیادی داشت اشتباهاتی که چشمگیر بود اما این اشتباهات عمدی نبود. من آنها را اشتباه تعمدی نمی‌دانم. ضمن اینکه رفتار بازیکنان دو تیم هم در قبال داور خوب نبود. بازیکن باید به گونه‌ای تربیت شود که کاری به داور نداشته باشد حتی اگر داور مرتکب اشتباه شود.

وی در مورد بیانیه‌هایی که تیم‌های لیگ برتری در این روزها علیه یکدیگر منتشر می‌کنند، اظهار داشت: فکر می‌کنم میزان تأمل پذیری تیم ها هر چه به پایان لیگ نزدیک‌ می‌شویم کمتر می‌شود و تیم‌ها در ناکامی‌ها به دنبال مقصر می‌گردند یا داور یا حریف را مقصر می‌دانند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)