نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا
مرجع خبری پرسپولیس : تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با پيروزي برابر الهلال عربستان يك گام به فينال ليگ قهرمانان آسيا نزديك شد.

 

ديدار ذوب‌آهن اصفهان و الهلال عربستان از دور رفت مرحله نيمه‌نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 17 عصر امروز در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و در حضور بيش از 10 هزار تماشاگر مشتاق اصفهاني برگزار شد كه در پايان ذوب آهن با يك گل حريف را شكست داد.

 

ذوبي‌ها در نيمه نخست بارها تا مرز باز كردن دروازه حريف پيش رفتند كه روي بي‌دقتي مهاجمان، موقعيت‌هاي خوبي را از دست دادند. در ادامه مسابقه در نيمه اول، آبي‌پوشان در دقيقه 42 از ضربه پنالتي كه به سود آنها اعلام شده بود، نتوانستند استفاده كنند و شهاب گردان موفق شد ضربه ويلهماسون، مهاجم سوئدي حريف را مهار كند.

 

در نيمه دوم نيز ذوب آهن كار را هجومي آغاز كرد و باز هم موقعيت‌هاي مناسبي را به دست آورد و در دقيقه 57 و روي يك ضربه كاشته توسط كاپيتان خود، قاسم حدادي‌فر با ضربه‌‌اي از راه دور به گلي زيبا و حساس رسيد كه ارزشي به اندازه پيروزي تيمش را ايفا كرد.

 

در ادامه الهلال شدت حملاتش را بيشتر كرد و در دقيقه 70 تيرك دروازه ذوب‌آهن را به لرزه درآورد كه در اين موقعيت بخت با ذوبي‌ها يار بود كه دروازه اين تيم باز نشد.

 

در نهايت ذوب‌آهن با يك گل حريفش را شكست داد تا براي صعود به فينال ليگ قهرمانان آسيا تنها به يك تساوي در خانه حريف احتياج داشته باشد.

 

قضاوت اين مسابقه بر عهده سوبخيدين از مالزي بود. وي به مرشادي و عيسي مهياني از الهلال و محمدعلي احمدي و محمدرضا خلعتبري از ذوب‌آهن كارت زرد نشان داد.

 

اين ديدار به نوعي آخرين ديدار ذوب‌آهن در ليگ قهرمانان آسيا در خانه (فولادشهر) نيز محسوب مي‌شد، چراكه ديدار برگشت به ميزباني الهلال در رياض برگزار مي‌شود و در صورتي كه نماينده اصفهان به فينال راه پيدا كند بايد در ورزشگاه المپيك ملي توكيو ژاپن در تك ديدار به مصاف برنده ديدار الشباب عربستان و سئونگ‌نام ايلهواچونما كره‌جنوبي برود.

 

در ديگر ديدار اين مرحله كه شب گذشته برگزار شد تيم فوتبال الشباب عربستان با پيروزي 4 بر 3 مقابل سئونگ‌نام ايلهواچونما كره‌جنوبي به فيناليست شدن اميدوار شد.

 

اوليويرا در دقايق 15 و 82، الشمراني در دقيقه 56 و فيصل السلطان در دقيقه 88 براي الشباب گلزني كردند و مائوروسيو اوريبه در دقايق 4 و 69 و جو جائه چول در دقيقه 26 براي تيم ميهمان گل زدند.
الشباب در بازي برگشت كه 2 هفته ديگر در ورزشگاه سئونگ‌نام برگزار مي‌‌شود در صورت كسب يك نتيجه تساوي نيز راهي فينال اين رقابت‌ها خواهد شد.

 

ديدارهاي برگشت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا، سه‌شنبه و چهارشنبه 2 هفته آينده (27 و 28 مهرماه سال جاري) براي مشخص شدن 2 تيم فيناليست اين جام برگزار خواهد شد.

تركيب ذوب‌آهن:
شهاب گردان، سيد محمد حسيني، محمد علي اميري، فرشيد طالبي، شاهين خيري، اسماعيل فرهادي (از دقيقه 90 محمد صلصالي)، قاسم حدادي‌فر، ايگور كاسترو، محمد قاضي (از دقيقه 79 سيد جلال رافخايي)، سيد احمد محمدپور (از دقيقه 53 حسين ماهيني) و محمدرضا خلعتبري
سرمربي: منصور ابراهيم‌زاده

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)