مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در مسابقه ای از هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر باشگاه های کشور مقابل تیم صدرنشین ذوب آهن به تساوی دست یافت.

به گزارش مرجع خبری این مسابقه که از ساعت 20:30 امشب در ورزشگاه فولادشهر اصهفان آغاز شد در نهایت با تساوی یک یک دوتیم به پایان یافت.

این مسابقه که از آن به عنوان حساس ترین بازی هفته پنجم یاد می شد در دقایق ابتدایی با سرعت پایینی پیگیری شد اما با شروع نیمه دوم هر دو تیم برای فتح دروازه حریف رو به حملات پی در پی آوردند. این تیم پرسپولیس بود که ابتدا در دقیقه 53 با حرکت انفرادی و در نهایت شوت استثنایی کاپیتان کهنه کار خود کریم باقری به گل اول دست یافت.

 

اما گل برتری قرمزپوشان 5 دقیقه بیشتر دوام نیاور تا اینکه روی پرتاب اوت خطرناک بازیکنان ذوب آهن، سیدمحمد حسینی مدافع جلوکشیده ذوبی ها گل تساوی و پایانی مسابقه را وارد دروازه پرسپولیسی ها کرد.

این گل آخرین حادثه مسابقه نبود و دو تیم چندین و چند بار دیگر تا آستانه فرو ریختن دروازه مقابل رفتند که هر بار با بدشانسی یا درخشش دروازه بان حریف ناکام ماندند تا با این نتیجه و رسیدن این دو تیم بالانشین جدول به تک امتیاز ذوب آهن صدر جدول را از دست بدهد.

 

قضاوت این مسابقه بر عهده علیرضا فغانی بود که به مجتبی شیری و محمد پروین از پرسپولیس ومصطفي صالحي‌نژاد و محسن مسلمان از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد.

 

حدود 15 هزار تماشاگر اصفهانی برای تماشای این مسابقه از نزدیک ، به ورزشگاه 10 هزار نفری فولاد شهر آمده بودند که تقریبا 8 هزار نفر از آنان را هواداران پرسپولیس تهران و مابقی را طرفداران تیم اصفهانی تشکیل می دادند. مسئولان باشگاه ذوب آهن با تدابیری همچون جلوگیری از ورود بیش از ظرفیت طرفداران پرسپولیس و همچنین رایگان کردن تماشای مسابقه برای هواداران ذوب آهن ، تلاش کردند تا ظرفیت ورزشگاه به شکل متعادلی پر شود.

تیم ذوب آهن با این مساوی 11 امتیازی شد و جای خود را در صدر جدول به استیل آذین 12 امتیازی داد که در مسابقه خود با راه آهن تهران موفق شد به پیروزی دست یابد.

پرسپولیس هم 9 امتیازی شده و از رتبه چهارم خود پایین تر خواهد رفت.

تركيب ذوب‌آهن: شهاب گردان، سيد محمد حسيني، محمد صلصالي، فرشيد طالبي، حسن اشجاري، مصطفي صالحي‌نژاد، قاسم حدادي‌فر (56-ايگور كاسترو)، محمد منصوري، اسماعيل فرهادي، كيوان امرايي (40-محسن مسلمان) و محمد قاضي (86-سينا عشوري) . سرمربي: منصور ابراهيم‌زاده

تركيب پرسپوليس: ميثاق معمارزاده، سپهر حيدري، نبي‌الله باقري‌ها، عليرضا محمد، مجتبي شيري، عادل كلاه‌كج (72-حميدرضا علي‌عسگر)، كريم باقري، حسين بادامكي، محمد پروين (67-وسلي برزيليا)، ميثم بائو و هادي نوروزي (76-مجتبي زارعي) . سرمربي: زلاتكو كرانچار 

انتهای گزارش اختصاصی / استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)