مرجع خبری پرسپولیس : کارشناس و مربی فوتبال کشورمان با اشاره به دیدار روز جمعه تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: شرایط فنی تیم استقلال برای برگزاری دربی روز جمعه از همتای سرخپوش خود بهتر است اما این دلیل نمی شود که این تیم را برنده مسابقه روز جمعه بدانیم.

 

مربی پیشین تیم ملی فوتبال با اشاره به بازی روز جمعه دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور اظهار داشت: استقلال صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر است و به لحاظ فنی یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر به حساب می آید.

با این حال من بازی پرسپولیس با تراکتورسازی را دیدم و چنانچه این تیم در دیدار با استقلال همانند نیمه دوم آن دیدار بازی کند، فکر می کنم بازی پایاپایی را از هر دو تیم شاهد باشیم چراکه پرسپولیسی‌ها در آن دیدار نشان دادند که میل به هجوم و پیروزی در وجودشان موج می زند.

 

بیژن ذوالفارنسب گفت هر دو تیم نقاط ضعف و قوتی دارند که می تواند عامل شکست و یا پیروزی آنها در دیدار روز جمعه باشد. وی افزود: مربیان می توانند با استفاده از نقاط ضعف حریف و نقاط قوت خودشان، در این بازی نتیجه بگیرند. استقلال از نظر فنی نسبت به پرسپولیس برتری‌هایی دارد اما با این حال من اعتقاد دارم که این بازی با سایر بازی‌ها تفاوت دارد و تابع ویژگی‌های خاص خودش است.

 

عضو پیشین کمیته فنی پرسپولیس از تصمیم این باشگاه مبنی بر بازی ندادن به شیث رضایی و محمد نصرتی حمایت می کند. ذوالفقارنسب در این خصوص گفت: اینکه این دو بازیکن مجاز هستند در دیدار روز جمعه به میدان بروند اشتباهی است که فدراسیون فوتبال آغازگر آن بوده در حالیکه ضوابط و مقرارت باید در همه جا اعمال شود.

 

ذوالفقارنسب ادامه داد: اتفاقی که بین دو بازیکن پرسپولیس روی داده اتفاق نادری بوده با این حال نباید نتیجه گرایی را بر هر چیزی ارجح دانست. من خودم به شخصه اعتقاد دارم که اگر این دو بازیکن در دیدار مقابل استقلال به میدان بروند هویت و شخصیت فوتبال زیر سوال می رود، چراکه ما موظفیم نتیجه را فدای تربیت اجتماعی کنیم. من تصمیم باشگاه پرسپولیس را تایید می کنم.

 

مشاور فنی حال حاضر باشگاه سایپا در پایان در خصوص وضعیت نارنجی پوشان البرز اظهار داشت: تیم سایپا در آخرین دیدار خود مقابل ملوان بندرانزلی عملکرد قابل قبولی داشت اما باید بگویم نتایج بهتری را در نیم فصل دوم از این تیم خواهید دید. ما دو بازیکن را مد نظر داریم که در پایان نیم فصل به خدمت خواهیم گرفت البته اجازه بدهید پست‌های بازی آنها را مشخص نکنم تا این کار به وقتش انجام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)