رئیس اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی شایعات مطرح شده در خصوص حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی این کشور را تکذیب کرد.

به گزارش تسنیم، اخیراً در گزارشی از سوی یکی از اعضای اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی عنوان شده بود کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران پس از جام جهانی هدایت تیم ملی آفریقای جنوبی را به عهده خواهد گرفت. سرمربی پرتغالی کشورمان بین سال‌های 2000 تا 2002 سرمربی تیم ملی آفریقای جنوبی بود.

دنی جوردان، رئیس اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی (SAFA) اما روز گذشته (دوشنبه) گفت که هیچ یک از اعضای این اتحادیه با کارلوس کی‌روش برای سرمربیگری مجدداً در تیم ملی آفریقای جنوبی صحبت نکرده‌اند و این اظهارنظر که کی‌روش جای گوردون ایگسوند را خواهد گرفت، صحت ندارد.

جوردان گفت: شفاف می‌گویم که تاکنون ما نه پیشنهادی در خصوص مربیگری کی‌روش در تیم ملی آفریقای جنوبی دریافت کرده‌ایم نه بحثی در این مورد داشته‌ایم. ما با ایگسوند ملاقاتی خواهیم داشت و او به اینجا می‌آید و مذاکراتی با هم خواهیم داشت. البته هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی در ادامه تصریح کرد: ما برنامه طولانی مدتی برای تیم ملی آفریقای جنوبی داریم که البته به خاطر بازی که با برزیل خواهیم داشت، نیست. این مسابقه هم می‌آید و می‌رود و ما هم سعی می‌کنیم از بازیکنان خود در این بازی استفاده کنیم. به هر حال هرگونه تصمیم استراتژیکی که بگیریم برای آینده خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)