پرسپولیس نیوز : پرنس فیصل‌ بن ترکی رئیس باشگاه النصر عربستان پس از پیروزی دیگر تیمش در لیگ حرفه‌ای کشورش گفت: من سرمربی اول هستم!

محروم کردن خورخه داسیلوا از همراهی تیمش (برای چهار بازی) نتوانست اثری بر موفقیت‌های بی‌پایان تیم التنصر بگذارد. پس از دیدار روز گذشته النصر مقابل التعاون، که با پیروزی 2 به یک النصر پایان پذیرفت، پرنس فیصل تاکید کرد که داسیلوا سرمربی دوم است.

پرنس فیصل‌بن‌ترکی پس از این‌که تیمش بدون حضور سرمربی پیروز از زمین بیرون آمد گفت: غیبت داسیلوا اثر بخش نیست چون من سرمربی اصلی هستم و من تصمیم اصلی را می‌گیرم.

در دیدار یاد شده، هوساوی در دقیقه 68 و سهلاوی در دقیقه 81 برای النصر گل زدند. النصر درپی این دیدار، در حالی که تنها چهار هفته تا پایان فصل جاری از لیگ حرفه‌ای باقی مانده است، با 54 امتیاز از 22 بازی جایگاه خود را در صدر جدول محکم‌تر کرد.

گفتنی است که پرنس فیصل در حال حاضر 43 ساله است و دو همسر (رسمی) دارد که هر دو آن‌ها از دختر عموهایش هستند. او قبلا برای هشت سال در آمریکا (واشنگتن دی سی) زندگی می‌کرد.

این شاه‌زاده آل‌سعود، کارشناسی ارشد روابط بین‌الملل دارد و زبان‌های عربی، انگلیسی و اردو را می‌داند.

فیصل از اعضاء کلیدی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی رژیم آل‌سعود است. او قبلا از افراد اصلی سفارت عربستان در آمریکا بود.

خبرهای مرتبط با النصر از آن جهت برای ما اهمیت دارد که برترین تیم عربستان است و ضمنا حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نیز می‌باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)