خبرگزاری پرسپولیس : رئیس کانون هواداران پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس با بیشترین تعداد ملی پوش، بهترین حمایت را از تیم ملی ایران انجام داده است و فردا هواداران پرسپولیس همانگونه که در بازی با کره جنوبی نیز شاهد بودیم با حضور غرورآفرین خود، تمام قد از تیم ملی فوتبال ایران پشتیبانی خواهند کرد.

حسین فریدونی افزود: پیروزی بر تیم ملی کره جنوبی موجی از شادی و غرور را در میان اهالی فوتبال ایجاد کرد. اکنون مصاف با تیم ملی ازبکستان را پیش رو داریم. آنچه در بازی با کره پیروزی فوتبال ایران را رقم زد، اتحاد گسترده همه اهالی فوتبال بود و حمایت پربار مردم در روز مسابقه بود. بی شک اکنون نیز تیم ملی کشورمان به همین تدبیر و اتحاد نیاز دارد.

وی ادامه داد: هواداران همواره موتور محرک فوتبال کشورمان بوده اند و در اینگونه مواقع همواره جلوتر از همه مسئولان حرکت کرده اند. باشگاه پرسپولیس با آگاهی از این امر به نیابت از هواداران خود این حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتبال ایران را یکبار دیگر اعلام می کند. وعده ما برای فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی خواهد بود تا یکصدا با  فریاد زدن نام عزیز ایران شاهد پیروزی دیگر از دلاور مردان تیم ملی کشورمان باشیم که به امید خدا در مسیر صعود به جام جهانی گام بر خواهند داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)