دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم موفقیت های بیرانوند در آنتورپ هم ادامه داشته باشد اما من آماده هستم تا از دروازه پرسپولیس محافظت کنم‌.

بوژیدار رادوشوویچ در خصوص بازی روز گذشته مقابل سایپا اظهار داشت: سایپا تیم خیلی خوبی است اما در مرحله آماده سازی هستیم و به فکر کسب نتیجه نبودیم. بعد از مدتها استراحت کم کم برای ادامه فصل آماده خواهیم شد.

دروازه بان کروات پرسپولیس در خصوص اینکه فکر می کند چقدر زمان نیاز دارند تا کاملا آماده بازی ها شوند، گفت: فکر می کنم در این ۱۵ روز به فرم ایده آل برسیم و همان تیمی بشویم که ایده آل کادرفنی است.

رادوشوویچ درباره جدایی بیرانوند از جمع سرخپوشان عنوان کرد: قبل از هر چیزی برای علی در آنتورپ بهترین ها را آرزو می کنم و امیدوارم موفقیت هایش را در این تیم هم ادامه بدهد.

وی همچین درباره این که آماده است تا جانشین بیرانوند شود، تصریح کرد: من چهار سال است منتظر چنین فرصتی هستم. آماده ام تا با نظر کادر فنی درون دروازه قرار بگیرم و برای تیمم بازی کنم.

این بازیکن همچینین درباره اینکه چطور توانسته در زمان محدودیت ها به دلیل کرونا آمادگی اش را حفظ کند، تاکید کرد: در طول تعطیلی به دلیل کرونا خیلی سخت تمرین کردم و حتی می توانم بگویم از سه ماه قبل آماده تر هستم، این سبک زندگی من است که همیشه حرفه ای باشم‌.

دروازه بان پرسپولیس درباره فشارها بعضی تیم ها برای تعطیلی لیگ، اظهار داشت: نمی خواهم در این باره اظهارنظر کنم. اما اگر شرایط برای ادامه بازی ها فراهم باشد همه تیم ها باید بپذیرند شرایط عادی است.

این بازیکن در خصوص دریافت مطالباتش از پرسپولیس و اینکه گفته می شود بابت نحوه پرداختی باشگاه وبدقولی ها ناراحت است، گفت: هنوز طلبم را نگرفتم منتظر هستم که در چند روز آینده چه خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)