پرسپولیس نیوز: دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچوقت ناامید نشدم و عملکردم نتیجه تمرین‌های سختی بود که انجام دادم.

بوژیدار رادوشوویچ در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس، درباره شرایط خود در سال گذشته میلادی، نظرش درباره تفاوت کار با برانکو و کالدرون و همچنین عملکرد خوبش در فصل جاری لیگ برتر صحبت کرد.

* رادو سال نو مبارک! سال ۲۰۱۹ برای تو چطور گذشت؟

تشکر می‌کنم. ۲۰۱۹ برای من و هم‌تیمی‌هایم در پرسپولیس سال بسیار خوبی بود. خیلی خوشحالم که در این سال یک بار دیگر ثابت کردیم بهترین تیم ایران هستیم و دوباره توانستیم قهرمان لیگ شویم. سالی بسیار فوق‌العاده برای من و کل خانواده پرسپولیس بود و آرزو می‌کنم که سال ۲۰۲۰ هم یک سال عالی برای ما باشد و بتوانیم این عنوان‌ها را تکرار کنیم.

* نظرت راجع به این فصل و صدرنشینی پرسپولیس در پایان نیم‌‌فصل چیست؟

ما بهترین تیم ایران هستیم و طبیعی است که همیشه مدعی قهرمانی باشیم. امسال برای ما خوب شروع نشد اما الان مهمترین موضوع این است که مثل دوران برانکو، روند خوبمان را حفظ کردیم و باز هم صدر جدول هستیم.

* کار کردن با برانکو و کالدرون چه تفاوت‌هایی دارد؟

شکی نیست که هر دو، مربیان بزرگ با سابقه بسیار خوب در دنیای فوتبال هستند. بعد از رفتن برانکو خیلی از مردم می‌گفتند پرسپولیس بعد از برانکو تمام خواهد شد اما می‌بینید که در نیم‌فصل باز هم کار بزرگی انجام دادیم و این بار کالدرون ما را به این نقطه رساند. ما در جام حذفی هم به جمع چهار تیم نهایی رسیده‌ایم و به نظر من کالدرون یک مربی بزرگ و یک شخصیت بزرگ است.

* امسال خیلی بیشتر برای پرسپولیس به میدان رفتی و با ۷ کلین‌شیت و بدون گل خورده عملکرد خوبی داشتی. فکر می‌کنی مهمترین عامل عملکرد خوبت چه بوده؟

به نظر خودم من هر روز باید سخت تمرین کنم و در هر تمرین طوری باشم که انگار قرار است در بازی فیکس باشم. در این سه‌ونیم فصلی که در پرسپولیس حضور دارم اکثر بازی‌ها نیمکت‌نشین بودم ولی امیدم را از دست ندادم. سخت کار کردم و منتظر شدم تا شانس به من رو کند و فرصت بازی پیدا کنم. این فصل فرصت بیشتری برای نشان دادن خودم داشتم و از این بابت خیلی خوشحالم چرا که فکر می‌کنم توانستم عملکرد خوبی داشته باشم. از کالدرون تشکر می‌کنم که به من فرصت داد خودم را بیشتر نشان دهم و همینطور از محسن سیدی، مربی دروازه‌بان‌های تیم که زمانی که روی نیمکت بودم به من خیلی کمک کرد. ما سخت در کنار هم کار کردیم و نتیجه این شده که تا به حال گل نخورده‌ام و خیلی خوشحالم.

* پرسپولیس در آغاز نیم‌‌فصل دوم بازی‌های سخت و تعیین‌کننده‌ای دارد. نظرت راجع به این بازی‌ها و شانس تیم برای چهارمین قهرمانی متوالی چیست؟

پرسپولیس آنقدر بزرگ است که تنها راه خوشحالی هواداران کسب قهرمانی است. درست است که بازی‌های سختی در پیش داریم اما تیم‌های دیگر هم چنین شرایطی دارند. فکر می‌کنم بتوانیم از عنوان قهرمانی دفاع کنیم و تنها قولی که می‌توانم بدهم این است که ما بازیکنان تمام تلاش خود و ۱۰۰درصد توانمان را می‌گذاریم تا دوباره قهرمان شویم. امسال تیم‌های دیگر هم خیلی خوبند اما ما در ایران بهترین هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)