پرسپولیس نیوز: دروازه‌بان کروات پرسپولیس گفت: برانکو نقش زیادی در مادنم در پرسپولیس داشت و مطمئنم هواداران نیز همانند من به داشتن چنین مربی بزرگی افتخار می‌کنند.

بوژیدار رادوشویچ در شرایطی قراردادش را با پرسپولیس برای دو فصل دیگر تمدید کرد که در این تیم خیلی کم فرصت بازی پیدا می‌کند اما هر زمان هم که به میدان رفته نشان داده چیزی از علیرضا بیرانوند کم ندارد. دروازه‌بان کروات پرسپولیس به خاطر عملکرد فنی خوبش و همچنین علاقه زیادی که به پیراهن پرسپولیس دارد توانسته محبوبیت خوبی هم در ایران برای خود فراهم کند و شاید یکی از مهمترین دلایل ماندنش در پرسپولیس همین مسئله باشد.

رادوشویچ از دلیل اقدام اخیر و آرزوهایش در ایران گفت.

تمدید قراردادت با پرسپولیس برای خیلی‌ها قابل پیش‌بینی بود.
بله من خیلی وقت بود که تصمیم گرفته بودم در پرسپولیس بمانم و این موضوع را هم به اطلاع باشگاه رساندم اما کمی زمان برد تا قرارداد نهایی امضا شود.

هواداران پرسپولیس دوست دارند بدانند دروازه‌بان دوم تیم‌شان چرا اینقدر برای ماندن در تیم علاقمند بود؟
پرسپولیس را خانه دوم خود می‌دانم. نه تنها من بلکه خانواده‌ام نیز علاقه زیادی به پرسپولیس و زندگی در ایران دارند. همه ما از زندگی در ایران لذت می‌بریم و خودم نیز تلاش می‌کنم در تیم بزرگی چون پرسپولیس پیشرفت بیشتری داشته باشم.

اگر برانکو سرمربی پرسپولیس نبود باز حاضر به تمدید قرارداد با این تیم می‌شدی؟
در اینکه برانکو نقش زیادی در تصمیم داشت شکی وجود ندارد. احترام زیادی برای سرمربی تیمم و دیگر اعضای کادرفنی پرسپولیس قائلم و کار کردن با آنها باعث پیشرفتم شده است. در کنار این مسائل نقش هواداران هم در ماندن من در پرسپولیس خیلی زیاد است و مطمئنم آنها نیز مانند من افتخار می‌کنند که مربی بزرگی چون برانکو سرمربی تیم‌شان است.

پیشنهادی هم داشتی که برای ماندن در پرسپولیس رد کرده باشی؟
بله پیشنهادات زیاد بود. از اروپا هم پیشنهادات خوبی به دستم رسید اما همچنان منتظر پرسپولیس ماندم چون علاقمند به ماندن در ایران بودم. وقتی از حضور در پرسپولیس لذت می‌برم دلیلی برای ترک تیم وجود نداشت. با پرسپولیس به دنبال کسب جام‌های بیشتری هستم و مطمئنم به اهداف‌مان خواهیم رسید.

* تسنیم: هواداران پرسپولیس به تو لقب «رادوی با تعصب» را داده‌اند، آیا می‌دانی منظورشان از به کار بردن این کلمه در مورد تو چیست؟
بله بارها این شعار را شنیده‌ام اما منظر آنها را متوجه نمی‌شوم و فقط اسم رادو را که می‌شنوم به ابراز احساسات آنها پاسخ می‌دهم.

منظور هواداران از به کار بردن این شعار این است که تو علاقه زیادی به پیراهن پرسپولیس و باشگاهت داری و این موضوع برای آنها خیلی اهمیت دارد.
صددرصد همین طور است و از ته قلبم پرسپولیس و هواداران را دوست دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)