مرجع خبری پرسپولیس : به نظر می رسد نام حبیب کاشانی هم در میان اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس قرار خواهد گرفت!

 

به نقل از خبرآنلاین؛ در آخرین ساعات دوشنبه شب، علی پروین به دفتر کار محمد عباسی، وزیر ورزش رفت تا با او مذاکره کند. موضوع بحث بدون شک ماجرای هیات مدیره تیم بود. هیئت مدیره ای که برای انتخابش تنها 24 ساعت زمان مانده است.

عصر دیروز حبیب کاشانی که این روزها سعی می کند در مجامع عمومی حاضر نشود به دفتر وزیر ورزش رفت تا درباره هیات مدیره تیم با او صحبت کند. او که سایت همیشه حامی اش در خبری عجیب  نامش را از لیست اعضای هیات مدیره کنار گذاشته بود، همچنان گزینه ای جدی برای هیات مدیره است.

 

نکته جالب تر وقتی است که اعلام شد علی پروین به دیدار عباسی رفته است. پروین که منتقد بزرگ کاشانی محسوب می شود ، با حضور در دفتر وزیر با او درباره هیات مدیره سخن گفت.

 

نکته مهم درباره پرسپولیس این است که عباسی تا آخرین دقایق قصد داشت خودش رئیس مجمع دو تیم استقلال و پرسپولیس باشد اما سختگیری کنفدراسیون آسیا سبب شد تا مدیریت مجمع پرسپولیس به صورت اسمی به شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد واگذار شود.

 

شمس الدین حسینی که به عنوان رئیس شورای واگذاری مسئولیت ریاست مجمع پرسپولیس را بر عهده می گیرد و در نبودش این وزیر ورزش است که دارد هیات مدیره پرسپولیس را می چیند.  این آخرین تحولات برای انتخاب هیات مدیره پرسپولیس بود تا قبل از اعلام لیست نهایی.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)