پرسپولیس نیوز :هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رویای قهرمانی در آسیا را می توانیم محقق کنیم چون بهتر از الدحیل هستیم و آنها باید از ما بترسند.بدون شک اگر قرار بود یکی از بازیکنان پرسپولیس را هواداران این تیم پیش از مصدومیتش فریاد بزنند تا برانکو ایوانکوویچ تعویضش کند محسن ربیع‌خواه بود. هافبک دفاعی محبوب پروفسور سرخپوشان که در بیش از نود درصد بازی های پرسپولیس در دو فصل اخیر برای این تیم فیکس بازی کرد.

برانکو ایوانکوویچ در ستایش از ربیع خواه گفت: حرفه ای! و تمام! او فقط و فقط تمرین می کند و همان کاری را که من می خواهم به بهترین شکل در زمین به نمایش می گذارد. اینکه چرا هواداران گاهی او را دوست ندارند واقعا نمی دانم! بازیکنی که شاید حاشیه ندارد و به همین خاطر خبری از تشویق های بی امانش نیست.

محسن ربیع خواه که اواخر فصل گذشته رقابت های لیگ برتر با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی روبرو شد مجبور به انجام عمل جراحی روی پای مصدوم خود شد تا نتواند حداقل شش ماه  برای پرسپولیس به میدان برود. با این حال کادرفنی سرخپوشان از حمیدرضا گرشاسبی خواست تا قرارداد وی را با پرسپولیس تمدید کنند تا او باز هم در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ حضور داشته باشد.

 

شاید بهتر باشد در ابتدای مصاحبه از وضعیت مصدومیت خودت بگویی.

آسیب دیدگی همیشه بد است. اینکه بخواهم بگویم با آن کنار آمده ام دروغ محض است. اصلا دوست ندارم این وضعیت را همیشه در خودم ببینم. فقط باعث شده تا انرژی ام را بیش از پیش در خودم تقویت کنم تا پس از گذراندن دوران فیزیوتراپی بتوانم باز هم برای پرسپولیس بازی کنم.

* فکر می کنی چه موقع بتوانی باز هم بازی کنی؟

زیر نظر پزشک جراح و گروه فیزیوتراپی در حال گذراندن دوره درمانم هستم. خودم فکر می کنم بتوانم چند هفته ای زودتر به میادین برگردم . اما باز هم همه چیز به نظر آنها بستگی دارد. نمی خواهم با درد بازی کنم و مدام نگران باشم که دوباره مصدومیت سراغم بیاید.

* قبول داری مصدومیتت باعث شد نزد هواداران محبوب شوی؟

پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنی که در آن بازی می کند حواسش را باید جمع کند که کوچکترین اشتباهی نداشته باشد.من فکر می کنم قبل از مصدومیتم در دیدار با فولاد اشتباه داشتم که به چشم هواداران آمد و کمی طول کشید تا بخواهند آن طرز تفکر را فراموش کنند. اما در مجموع خودم مطمئنم همان هایی که بعد از مصدومیت به من دلداری دادند قبل از مصدومیتم هم هوایم را داشتند.

* بازیکن کم حاشیه ای هم به نظر می رسی.

خودم همیشه سعی کردم دنبال حاشیه نروم. بعضی ها البته سمت حاشیه می دوند. من این جنسی نیستم. به خاطر همین کمتر سراغ روزنامه و کانال های مجازی می روم تا مبادا تمرکزم را کم کند.

* البته در دنیای مجازی حسابی از خودت و دخترت عکس منتشر می کنی.

او عشق من است. آرامشی که خانواده ام می دهد بسیار زیاد است. معمولا وقتی می خواهم به آرامش برسم به پدرم و همسرم زنگ می زنم.

* یعنی قبل از مسابقه با آنها تماس می گیری تا انگیزه پیدا کنی؟

هنگام ورود به رختکن تیم به هیچ کس زنگ نمی زنم. اما معمولا شب های قبل از مسابقه با عزیزانم صحبت می کنم. صدای دخترم یلدا را هم که می شنوم انگیزه ام برای بازی کردن واقعا زیاد می شود. صدایش بهترین موسیقی است وقتی می خواهم تمرکز کنم و انرژی بگیرم.

*فکر می کردی وقتی به پرسپولیس بیایی اینقدر مورد توجه برانکو قرار بگیری؟

می دانستم او مربی حرفه ای است و با اسم ها خیلی کار ندارد. تمرین بازیکنانش را می بیند و به میزان زحمتی که می کشند توجه دارد. وقتی به پرپسولیس امدم هدفم حضور در ترکیب اصلی بود. فقط و فقط تمرین می کردم تا بتوانم بهترین بازی ها را انجام دهم.

 

*حالا هدف بزرگتری نظیر دعوت شدن به تیم ملی یا لژیونرشدن داری؟

فکر می کنم شرایط سنی ام مانع شود تا در تیم ملی حاضر شوم. لژیونرشدن هم شرایط خاص خودش را دارد. حقیقتش این است که فقط به فکر پرسپولیس هستم و این تیم برایم حکم همه چیز را در فوتبال دارد.

* محرومیت پرسپولیس از حضور در نقل و انتقالات دلیلی بر قهرمان نشدنتان در لیگ برتر خوهد شد؟

پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. تیمی که در آسیا برند است با رفتن و آمدن دو بازیکن به هم نمی ریزد. قطعا کار سختی پیش رو داریم اما نشان دادیم همیشه حرف های زیادی برای گفتن داریم و امیدواریم امسال هم بتوانیم بیشترین امتیازات را کسب کنیم.

* بازی با الدحیل را چطور می بینی؟

اینها همان بازیکنان لخویا در فصل گذشته هستند که ما توانستیم شکستشان بدهیم. باز هم می توانیم آنها را شکست دهیم و نباید نگران باشیم.

* اما خیلی ها الدحیل قطر را مدعی شماره یک قهرمانی در آسیا می دانند؟

باید از پرسپولیس بترسند. ما سال گذشته در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بودیم و آنها باید از چنین تیمی بترسند.

* امیدوار به قهرمانی هستید؟

چرا که نه. آرزوی هواداران و بازیکنان تیم موفقیت در آسیاست و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

* و صحبت پایانی؟

از تمام کسانی که در طول مصدومیتم به من کمک می کنند بسیار ممنونم و امیدوارم بتوانم پس از گذراندن مصدومیتم به شرایط ایده‌آل برگردم و برای تیمم مثمرثمر شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)