پنجشنبه 15 اسفند(12:08)

مرجع خبری پرسپولیس :  مهدى رجب زاده بازيكن ايرانى تيم الظفره امارات مدتى پيش از اين تيم جدا شد و اكنون در ايران است. پيش از اين شنيده مى شد كه كادرفنى اين تيم اعتقادى به اين لژيونر ايرانى ندارد و در صدد است تا مقدمات خروج او از تيم را فراهم كند البته رجب زاده مى گويد كه بنا بر دلايل شخصى قراردادش را با الظفره فسخ كرده است! شنيديم مذاكرات او با پرسپوليس به پايان رسيده است . در رابطه با اين موضوع گفت وگويى با او داشتيم كه در ذيل مى خوانيد:

pnnc: • شنيديم به جمع پرسپوليسى ها ملحق خواهى شد؟
صحبتى هايى انجام شده اما هنوز هيچ چيز كاملاً مشخص نيست. ليست پرسپوليس كه جاى خالى ندارد. براى ليگ قهرمانان نيز بايد رايزنى هايى انجام شود گويا بايد با بازيكن ديگرى جابه جا شوم.

pnnc: • چه زمانى مشخص مى شود مى توانى به اين تيم اضافه شوى؟
باشگاه پرسپوليس رايزنى هاى انجام داده است كه قرار است طى ۲ ، ۳ روز آينده وضعيتم مشخص شود اما به احتمال زياد پرسپوليسى خواهم شد.

در اين مدت به جز پرسپوليس با چه تيم هاى ديگرى وارد مذاكره شدى؟
۲ ، ۳ تيم پيشنهاد دادند كه فكر مى كنم صورت خوشى ندارد حالا در مورد آنها صحبت كنم. مذاكراتى كه انجام شد نتيجه بخش نبود.
قصد ندارى به امارات بازگردى؟
فعلاً كه ليگ در حال برگزارى است و پيشنهادى ارائه نشده است اما اگر در پايان فصل پيشنهاد خوبى داشته باشم بعد از بررسى نظر نهايى ام را اعلام خواهم كرد. به هر حال اين مسأله به قراردادم با پرسپوليس هم بستگى دارد!
پيش از اين مى گفتى ذوب آهن نيز خواهان جذبت است…!
بله. پيشنهاداتى ارائه دادند كه در حال حاضر خبرى از آنها نيست. گله اى ندارم به هرحال آنها دغدغه قهرمانى دارند و مشغول بازى هاى ليگ هستند براى آنها آرزوى موفقيت دارم.
در رابطه با پرسپوليسى شدنت با وينگادا صحبت كرده اى؟
بله. زمانى كه در الظفره بودم يكى از ملى پوشان اردن همبازى من بود و وينگادا از همان زمان روى من شناخت داشت. با او صحبت كرده ام و فكر مى كنم او به بازى من اعتقاد ويژه اى دارد. ضمن اينكه آقاى پيروانى و سعداوى نيز در تيم حضور دارند و آنها هم از بازى من شناخت كافى دارند

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)