باشگاه خبرنگاران : مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من شهر تهران و ورزشگاه آزادی بهترین انتخاب برای برگزاری فینال جام حذفی بود.

رحمان رضایی اظهار داشت: برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی باعث می شود که بازی زیباتری نسبت به انجام این دیدار در شهرستان ها ببینیم چون جمعیت بیشتری به استادیوم می روند و زمین ورزشگاه آزادی هم شرایط بسیار خوبی دارد و انعکاس و اعتبار این بازی هم در حد آسیا است. هرچه باشد تهران تنها شهری است که می تواند میزبانی این بازی بزرگ را به بهترین شکل انجام دهد.

البته شهرهای دیگری مثل تبریز و اصفهان هم برای انجام این دیدار بودند و می توانستند فینال جام حذفی را در آن برگزار کنند اما ظرفیت استادیوم خیلی مهم است چون هر 2 تیم طرفداران زیادی دارند. به نظر من خیلی تصمیم خوبی گرفتند که فینال را در تهران برگزار کنند چون جذابیت بازی بیش از حد خواهد شد.

مدافع سابق تيم فوتبال پرسپوليس در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی گفت: این بازی با بقیه بازی ها فرق می کند. پرسپولیس تیمی است که در بازی های بزرگ و حساس بهتر کار می کند و فکر می کنم در فینال جام حذفی هم شاهد یک نمایش بسیار خوب از پرسپولیس باشیم.
بحث جدول و جایگاه پرسپولیس در جدول در این دیدار تعیین کننده نیست و پرسپولیس می تواند فراتر از چارچوب جدول شانس داشته باشد.

وي در مورد سپاهان گفت: سپاهان تیم بسیار خوبی است و سال ها در سطح اول فوتبال ایران کار کرده و تجربه بین المللی خوبی دارد.
پرسپولیس چند سالی است که زیاد نتوانسته از حیثیت فوتبالی خودش دفاع کند و در آسیا هم در این چند سال اخیر خوب عمل نکرده اما با این بازی می تواند خودش را نشان بدهد و به آسیا برود.

رضايي در مورد مقایسه تجربه یحیی گل محمدی و زلاتکو کرانچار اظهار داشت: بحث تجربه مربیان روی نیمکت 2 تیم هم وجود دارد. کرانچار بهتر از هر مربی دیگری شرایط فوتبال ما را می داند و بازیکنان فوتبال ما را می شناسد اما در این جور مواقع تجربه مربی زیاد نمی تواند تأثیرگذار باشد چرا که تجربه تا یک جایی مهم و مؤثر است اما این بازیکنان هستند که نتیجه بازی را در زمین بازی تعیین می کند که امیدوارم بازیکنان پرسپولیس عملکرد بهتری در روز فینال جام حذفی داشته باشند و بتوانند قهرمان شوند.

وی در مورد خداحافظی مهدی مهدوی کیا در فینال جام حذفی اظهار داشت: راجع به این قضیه زیاد نمی توانم حرف بزنم. به نظر من مهدوی کیا می توانست خداحافظی بهتری داشته باشد و مدیریت باشگاه پرسپولیس حداقل کاری که می تواند انجام بدهد همین است.
مهدوی کیا می توانست با شرایط بهتری و حداقل با یک بازی ملی از فوتبال خداحافظی کند.
البته بازی با سپاهان در فینال جام حذفی هم مهم و حساس است اما حساسیت بیش از حد بازی خداحافظی مهدی را تحت الشعاع خودش می تواند قرار دهد هر چند که می تواند برای مهدی و طرفداران پرسپولیس رضایت بخش باشد.

رضایی در پایان گفت: دیدار فینال جام حذفی برای پرسپولیس بسیار مهم است و امیدوارم هواداران پرسپولیس آزادی را پر کنند تا با جمعیت و تشویق آنها تیم قهرمان شود و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)