چهارشنبه 2 بهمن (17:46)

مرجع خبری پرسپولیس : حرفهای در گوشی با حاشیه!

توافقات پنهانى سرخابى ها؛

پاداش نجومى براى دربى ممنوع!

ماشين هاى مستعمل، در شأن مديران پرسپوليس نيست

رحمتى براى فصل بعد پرسپوليسى شد

 

 

pnnc: پاداش نجومى براى دربى ممنوع!

قبل از بازى رفت استقلال و پرسپوليس شايعه شده بود كه اين ۲ تيم براى برترى در دربى پاداش نجومى به بازيكنان خود اهدا مى كنند. حتى يكى از مديران عاليرتبه پرسپوليس صحبت از در نظر گرفتن يك دستگاه اتومبيل براى هر كدام از سرخپوشان در صورت فتح دربى مى كرد و استقلالى ها نيز اختصاص ارقامى گزاف براى افزايش روحيه بازيكنان خود سخن به ميان آورده بودند اما به نظر مى رسد در بازى برگشت چنين اتفاقى رخ نخواهد داد.هر چند هنوز تصميم خاصى براى دربى گرفته نشده اما اين طور كه ما شنيده ايم مسئولان استقلال و پرسپوليس به نوعى با يكديگر توافق كرده اند كه براى جلوگيرى از افزايش تنش و بروز حاشيه سراغ پاداش هاى گزاف و رقم هاى نجومى نروند و اگر هم قرار بر پرداخت پاداش شد ( كه حتماً مى شود) مسأله تا سر حد امكان مخفى بماند و خبرش به رسانه ها اعلام نشود.

pnnc; ماشين هاى مستعمل، در شأن مديران پرسپوليس نيست

باشگاه پرسپوليس نسبت به فروش مزايده اى ۳ خودروى اين باشگاه اقدام كرده است. در وهله اول تصور مى شد اين خودروها به خاطر مشكلات مالى به فروش مى رسد. در اين بين مسئولان باشگاه گفته اند اين خودروها به خرج افتاده است و ديگر نگهدارى آنها مقرون به صرفه نيست و البته بعضى هم با زيركى خاصى گفته اند مسئولان جديد و خودروهاى جديد!چرا كه شنيده مى شود اين خودروها به فروش خواهد رسيد تا خودروهاى روز و صفر كيلومتر خريدارى شود كه حداقل كمى به شأن آنها نزديك باشد. به هر حال وقتى بازيكنان باشگاه مرتب مدل خودروها را بالا مى برند چرا نزديكان چنين نكنند

pnnc: رحمتى براى فصل بعد پرسپوليسى شد

اگر اتفاق خاصى رخ ندهد، قول و قرارها را براى فصل بعد گذاشته اند. از نظر باشگاه و كادرفنى پرسپوليس و حتى خود سيد مهدى رحمتى، او سال بعد پيراهن سرخپوشان پايتخت را به تن خواهد كرد. رقم قرارداد او براى يك فصل و به عنوان بازيكن آزاد حدقل ۳۰۰ ميليون تومان اعلام شده است كه در آن كوچكترين ترديدى وجود ندارد. البته توجه داشته باشيد كه اين رقم مربوط به قبل از بازارگرمى هاى فصل نقل و انتقالات است و البته پرسپوليسى ها براى جلوگيرى از ضرر و زيان ناشى از اين مسأله قصد دارند در صورت عدم توفيق در جذب رحمتى براى اين فصل، قبل از پايان رقابت ها حداقل با او يك قرارداد داخلى سفت و محكم داشته باشند كه با هماهنگى باشگاه مس كرمان صورت خواهد گرفت و اما درباره موضوع پيوستن رحمتى به پرسپوليس در همين فصل موضوع كمى پيچيده شده است.باشگاه مس كرمان با اينكه مى داند تا چند ماه ديگر از محل انتقال اين دروازه بان يك ريال هم دريافت نخواهد كرد، سنگ بزرگ ۳۵۰ ميليون تومانى را جلوى پاى باشگاه پرسپوليس انداخته است. البته از كرمان به پرسپوليسى ها گفته اند كه اگر مقاومت كنند، اين رقم تا ۳۰۰ ميليون تومان كاهش مى يابد اما عباس انصارى فرد اعتقاد دارد براى اين مقطع كوتاه حتى پرداخت رقم ۲۰۰ ميليون تومان هم بيش از اندازه خواهد بود و در مذاكرات مستقيم به مسئولان جواب رد داده اند و قرار است برهانى نژاد با طرح موضوع در هيأت مديره مس كرمان، درباره كاهش اين رقم نظر اعضا را جويا شود .حال بايد ديد آيا پرسپوليس پاى حرف خود مى ماند يا به حساب اينكه هدايتى قرار است پول بدهد، فارغ از اينكه كمك هاى وى به حساب بدهى هاى باشگاه نوشته مى شود به ولخرجى ها ادامه مى دهد؟!

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)