رحمتی: اگر پرسپولیس پیشنهاد دهد فصل بعد سرخپوش می شوم

دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال مس کرمان گفت: با توجه به رفتار بدی که از سوی هواداران استقلال دیدم اگر

 پرسپولیس پیشنهاد خوبی بدهد فصل بعد به این تیم خواهم رفت

سید مهدی رحمتی در خصوص پیروزی برابر چین اظهار داشت: با هدفی که کادرفنی تیم ملی در بازی با چین برای ما ترسیم کرده بود با در اختیار داشتن در صد مالکیت توپ و میدان فوتبال حساب شده و رو به جلویی را ارائه دادیم که حتی می توانستیم بیش از 3 گل هم به ثمر برسانیم.
وی افزود: بعد از حضور در تورنمنت عمان و اردو اسپانیا بازیکنان تیم ملی با یکدیگر هماهنگی قابل توجهی پیدا کرده اند که با این شرایط صعود به جام جهانی 2010 دور از دسترس نیست.
رحمتی با تاکید بر اینکه شرایط خوبی در تیم ملی حاکم است ، اضافه کرد:

صمیمیت و همدلی در بین بازیکنان تیم ملی و کادرفنی شرایط خوبی را ایجاد کرده تا اینکه بدون کمترین تنشی راه را برای موفقیت های تیم ملی هموار کنیم.
وی ادامه داد: در بازی با چین نشان دادیم که برخی انتقادات از تیم ملی بی پایه و اساس است و اگر بخواهیم همه کار می توانیم انجام دهیم.
دروازه بان تیم فوتبال مس کرمان با گلایه از رفتار هواداران استقلال عنوان کرد: به هیچ وجه از هواداران استقلال انتظار آن همه بی احترامی را نداشتم و حتی تصورش هم برایم غیر ممکن بود.
وی گفت: با توجه به این رفتار هوادارن استقلال اگر فصل آینده با پیشنهادی از پرسپولیس روبرو شوم به این تیم می روم تا خیلی از شایستگی هایم را ثابت کنم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)