پرسپولیس نیوز: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فقط از مدیران پرسپولیس وعده شنیده‌ام و این موضوع خسته‌ام کرده است‌.

بشار رسن در گفت و گو با فارس درباره آخرین وضعیت دریافت مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس چندین بار به من قول، نامه و وعده داده است تا حداقل دریافتی ام را به میزان دریافتی سایر نفرات برساند اما همچنان منتظر پرداخت مطالبات خود هستم.

وی درباره اینکه در چند نوبت با بدقولی مدیران باشگاه مواجه شده است، توضیح داد: این وعده و وعیدها خیلی زیاد بوده است. از بد قولی های مدیران باشگاه خسته شده ام و اکنون فقط می توانم ابراز امیدواری کنم پول من پرداخت شود. آنها فقط می گویند برای پرداخت پول خود صبر کنم.

هافبک عراقی پرسپولیس درباره اینکه تا چه زمانی منتظر دریافت مطالباتش از پرسپولیس می ماند، بیان کرد: چندین بار به من قول دادند پولت را پرداخت می کنیم زیرا قرار است ارز و دلار به حساب باشگاه واریز شود. مدیران پرسپولیس می گویند می خواهند به من دلار بدهند زیرا برای شان سخت است دلار را به تومان تبدیل کنند اما این کار را هم انجام ندادند.

بشار افزود: به حرف مدیران باشگاه اعتماد کردم و پذیرفتم که پس از واریز دلار به حساب باشگاه پولم را بدهند اما باز هم به وعده شان عمل نکرده و مرا منتظر نگه داشتند.

وی درباره هدف خود از فصل آینده و پیشنهادانش از تیم های دیگر گفت: من در حال حاضر بازیکن پرسپولیس هستم و تا پایان فصل با این تیم قرارداد دارم. باید تمرکزم روی ادامه لیگ و پوکر قهرمانی باشد. امیدوارم هر چه خیر است پیش بیاید و در پایان لیگ بهترین تصمیم را بگیرم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)