پرسپولیس نیوز : هافبک تیم ملی عراق و عضو باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی مقابل الدحیل گفت: همه ما مصمم بودیم که نتیجه را برمی گردانیم، با تمام قوا کار کردیم و از فرصت‌های به دست آمده نهایت استفاده را کردیم.

تیم فوتبال پرسپولیس دو روز پیش در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی موفق شد الدحیل قطر را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد و راهی نیمه نهایی رقابت‌ها شود.

در این راستا بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس در مصاحبه با سایت AFC گفت: پرسپولیس تیمی است که ذهنیت برد را در خود دارد. ما در نیمه دوم به این ذهنیت تکیه کردیم. همه ما مصمم بودیم که نتیجه را برمی‌گردانیم. با تمام قوا کار کردیم و از فرصت‌های به دست آمده نهایت استفاده را کردیم.

وی افزود: شما دیدید که الدحیل مثل مراحل اول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا سوار بر بازی نبود چون ما در متوقف کردن آنها موفق کار کردیم. هواداران منبع انرژی ما بودند آنها وقتی ما عقب هم افتادیم به ما انگیزه دادند تا رو به جلو حرکت کنیم. هواداران ورزشگاه آزادی را مکان سختی برای رقبای ما تبدیل می کنند. دوست دارم از تمام آنها تشکر کنم.

هافبک تیم ملی عراق در پایان گفت: ما در بازی با السد کار سختی را پیش رو داریم چون برخی از بازیکنانمان را به خاطر محرومیت از دست دادیم و به خاطر محرومیتی که از سوی فیفا در نقل و انتقالات داشتیم جایگزینی برای آنها نداریم. ما باید به بازیکنانی که داریم اعتماد کنیم. من بعد از اینکه در تیم ملی عراق مصدوم شدم در این بازی حضور پیدا کردم. یکی دیگر از بازیکنان ما نیز همین وضعیت را داشت. اما با تلاش همه موفق شدیم به این دست آورد برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)