پرسپولیس نیوز: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: انصاری‌فرد در زمان مدیرعاملی باشگاه هر کاری انجام داد تا گابریل کالدرون را از پرسپولیس فراری دهد.

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره ادعای محمد حسن انصاری فرد مبنی بر اینکه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خواستار شکایت این باشگاه از برانکو ایوانکوویچ شده است اظهار داشت: هیئت مدیره باشگاه مصوبه‌ای در مورد شکایت از برانکو ندارد. این دروغ محضی است که انصاری فرد گفته و آن را تکذیب می کنم.

وی که با برنامه اخبار ورزشی شبکه سه سیما صحبت می‌کرد افزود: بحث وزیر ورزش هم چیز دیگری بود. ما در هیئت مدیره گفتیم که باید از برانکو تقدیر کنیم، اما انصاری فرد گفت انقدر برانکو، برانکو نگویید و او را گنده نکنید. شما شک نکنید ما الان هم طلب برانکو را پرداخت خواهیم کرد و هم از او تقدیر هم می‌کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: انصاریفرد روز اول هم برای آرامش به تیم نیامده بود. او از همان ابتدا راه های مختلفی را امتحان کرد تا خود را به عنوان گزینه مدیرعاملی باشگاه مطرح کند. همان زمان هیئت مدیره شروط خود را به او گفت. بحث بدهی‌ها و مسائل دیگر هم گفته شد. انصاری‌فرد قول داده بود تا همه این مشکلات را برطرف کنند، اما از هفته پنجم به بعد بحث ناسازگاری با کالدرون پیش آمد و هر کاری کرد تا کالدرون را فراری دهد. شرط اصلی کالدرون هم برای بازگشت به پرسپولیس اخراج مدیر عامل بود. او می‌گفت انصاری فرد دروغگو است، اما هیئت مدیره به او اعلام کرد خط قرمز ما مدیرعامل باشگاه است. انصاریفرد هر کاری کرد تا کالدرون برود، چون معتقد بود موفقیت این مربی به نام هیئت مدیره و مدیران قبلی نوشته می‌شود. و همان شبی هم که این مربی رفت، به من زنگ زد و گفت مژده بده که کالدرون رفت.

بیشتر بخوانید
انصاری‌فرد: سلطانی‌فر گفت از برانکو شکایت کنید و برای تیم ملی با او مذاکره کنید!/ نمی‌خواستند پرسپولیس با من جام ببرد

رسول پناه درباره اینکه انصاری‌فرد گفته است هیئت مدیره خواستار برکناری حسین قدوسی از روابط عمومی باشگاه شده بیان کرد: این کمترین حق هیئت مدیره است. ما از او خواهش کردیم تا قدوسی را کنار بگذارد اما او گفت قدوسی خط قرمز من است. ما هم گفتیم پرسپولیس خط قرمز ماست.

سرپرست پرسپولیس در واکنش به این موضوع که آیا وزیر ورزش دستور برکناری قدوسی را صادر کرده بود، عنوان کرد: اصلاً وزیر در جریان این موضوع نبود و همه این مسائل بهانه بود تا فرار کنند. همان روزی که انصاری فرد استعفا داد چک باشگاه شهر خودرو برگشت خورده بود و همان روز حکم جلب انصاری‌فرد هم به خاطر یک مسئله دیگر صادر شده بود.

وی ادامه داد: انصاری فرد باید پاسخگو باشد. او فقط با قرض باشگاه را اداره کرده است. موجودی باشگاه را تا تاریخ ۲۵ اسفندماه درآوردیم، فقط ۷۰۰ هزار تومان در حساب باشگاه موجود است. درامدزایی انصاری فرد فقط قرض بوده است.

رسول پناه در مورد آخرین وضعیت آنتونی استوکس نیز گفت: ما نمی دانیم این بازیکن کجاست. انصاری فرد ۱۵۰ هزار دلار برای جذب این بازیکن از یک نفر قرض کرده که الان او هر روز به باشگاه می آید و پولش را میخواهد و داد و بیداد می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)