پرسپولیس نیوز: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:برانکو بابت مطالباتش شکایتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح کرده و حکم اولیه آن هم به دست ما رسیده است.

مهدی رسول پناه بعد از خروج از فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران در خصوص جلساتی که این روزها با پیشکسوتان و مطالبات برانکو از باشگاه پرسپولیس مطرح شده است اظهار داشت: برانکو بابت مطالباتش شکایتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح کرده و حکم اولیه آن هم به دست ما رسیده است، اما در همین راستا ما تقاضای گرند حکم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کردیم و در مهلت قانونی درخواستمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به فیفا ارسال کردیم. هزینه این گرند از مطالباتی که در فیفا داشتیم پرداخت شده و نامه این پرونده هم به باشگاه ارسال شده و پرونده روند قانونی‌اش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ طی می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که باید چه رقمی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به برانکو پرداخت کند‌، گفت: اجازه بدهید زمانی که حکم قطعی شد من در مورد این مسأله کامل صحبت می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد وکیل برانکو به این باشگاه فرصت چند روزه داده است، عنوان کرد: این نامه‌ای است که وکیل برانکو برای ما ارسال کرده اما ما هم با فیفا در حال مکاتبه هستیم. وقتی پرونده از نظر قانونی جلو می‌رود، مشکلی وجود ندارد و معتقد هستم خطری پرسپولیس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تهدید نخواهد کرد.

رسول پناه در خصوص این که مطالبات پرسپولیس در فیفا کمتر از بدهی‌های این باشگاه است،‌ خاطرنشان کرد: ما حدود ۶۵۰ هزار دلار از فیفا طلبکار هستیم و حقیقتا در حال مدیریت موضوع هستیم. به هر حال قطعی شدن برخی آراء زمانبر است و سعی می‌کنیم پرونده‌هایی که زودتر قابل اجرایی دارند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رسیدگی و پرداخت کنیم که مشکلی به وجود نیاید. ما از جای دیگری هم طلب داریم و از آنجا می‌توانیم برای تأمین مطالبات بازیکنان اقدام کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا قرار نیست هیأت مدیره این باشگاه کامل شود، گفت: این مسائل به حوزه وزارت ورزش برمی‌گردد. من رئیس هیأت مدیره هستم و نمی‌توانم در مورد تکمیل شدن اعضا حرف بزنم. در حال حاضر هم کارمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دهیم و خللی هم در کار ما به وجود نیامده و اعضای هیأت مدیره هم هر روز از ساعت ۸ صبح تا نیمه شب در حال وقت گذاشتن برای باشگاه هستند.

وی در خصوص مطالبات کالدرون و شایعه جدایی بشار رسن تصریح کرد: کالدرون بابت مطالباتش شکایتی کرده و ما هم منتظر هستیم تا فیفا در این زمینه حکمیت کند. در مورد رسن هم باید بگویم شخصا با وی صحبت کردم و قبول دارم که او مطالباتی دارد اما متأسفانه از قبل پرداخت نشده بود. منتظر هستیم رسن برگردد تا با او صحبت کنیم.

رسول پناه در پاسخ به این سوال که احتمال جدایی رسن از پرسپولیس چقدر است، گفت: بحثی در این زمینه پیش نیامده، البته من قبول دارم این بازیکنان فوتبالیست‌های بزرگی هستند و پیشنهاد‌اتی دارند، اما بحثی در این زمینه انجام نشده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص این که روز پنجشنبه برای جلسه کمیته استیناف راهی فدراسیون فوتبال شده بود و چه خروجی کسب شده است، بیان کرد: من اصلاً برای بحث بازی پرسپولیس و سپاهان و کمیته استیناف به فدراسیون نرفتم، چون با حراست فدراسیون فوتبال جلسه داشتم البته منتظر رأی کمیته استیناف هم هستیم.

وی در خصوص اسپانسر جدید این باشگاه نیز تصریح کرد: قرارداد ما با شرکت آتیه پرداز فسخ شده و با چند شرکت نیز صحبت‌هایی انجام دادیم. البته در مورد اصالت و اهلیت این شرکت‌ها نامه‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به وزارت ورزش ارسال کردیم و قرار شده آنها نتیجه نهایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به ما بدهند.

رسول پناه در خصوص این که قرار بود باشگاه آنتورب مبلغی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند و تکلیف این موضوع چه شد، عنوان کرد: قرار بود تا تاریخ ۲۵ اسفند ماه علیرضا بیرانوند در باشگاه بلژیکی تست پزشکی بدهد، اما بحث کرونا پیش آمد و نشد که این اتفاق بیفتد.این که می‌گویند قرار بود پول را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به حساب کالدرون بریزند کذب محض است و اصلاً این مسائل درست نیست.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص نشستی که با سید جلال حسینی و برخی بازیکنان برگزار کرد، گفت: این جلسات خانوادگی است و بازیکنان به باشگاه می‌آیند و مشکلاتشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عنوان می‌کنند. بیشتر مشکلات آنها مالی است و ما هم سعی می‌کنیم به زودی این مشکلات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل کنیم.

خبرنگاری گفت تا به حال چند درصد به بازیکنان پرسپولیس پرداختی داشته‌اید که رسول پناه پاسخ داد: ما حدود ۵۳ درصد از مطالبات بازیکنان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به آنها پرداخت کرده‌ایم. این مسائل که بازیکنان باشگاه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تهدید کرده‌اند تمرین نخواهند کرد را نشنیده‌ام و به نظرم صحت ندارد و همه آنها کذب محض است.

وی با اشاره به زمان آغاز تمرینات پرسپولیس یادآور شد: ما منتظر هستیم ستاد مبارزه با کرونا و وزارت ورزش در این زمینه مجوز صادر کنند و اگر اطلاعیه جدیدی بدهند، ما تمرینات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آغاز خواهیم کرد.

رسول پناه در پاسخ به این سؤال که اگر لیگ ناتمام بماند، از قرارداد بازیکنان این تیم رقمی کسر خواهد شد یا خیر، افزود: ابتدا باید بدانیم لیگ برگزار می‌شود یا نه. اینها قدم بعدی است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص این که ظاهرا قرار است نشستی با علی پروین برگزار کند و آیا این جلسه منجر به این موضوع است که پیشکسوتان از باشگاه حمایت کنند یا خیر، اظهار داشت: این مسأله صحت ندارد. پیشکسوتان سرمایه باشگاه پرسپولیس هستند،‌ سیاست من هم سیاست تعامل است. بحث ما فقط آشنایی است و چون در سال‌های گذشته با هم دیداری نداشتیم، می‌خواهیم با هم جلسه‌ای داشته باشیم و نقطه نظرات یکدیگر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بشنویم.

رسول پناه در خصوص این که این روزها برخی‌ها در مورد بحث کرونا حمایت چندانی از مردم صورت نداده‌اند و صحبت وی به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس با این چهره‌ها چیست، گفت: همه مردم باید کرونا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جدی بگیرند. هر شخصی کمکی از دستش برمی‌آید باید برای مردم ایران انجام دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)