پرسپولیس نیوز: جلسه مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

جلسه اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه از ساعت ۱۶:۳۰ عصر امروز آغاز شد و ساعت ۲۰:۳۰ به پایان رسید.

در این جلسه پیرامون مسائل مختلف تیم و باشگاه و بویژه مسائل اقتصادی و درآمدزایی بحث و تبادل نظر شد.

حسین قدوسی مدیرروابط عمومی باشگاه هم در بخشی از جلسه حضور یافت و درباره برخی مسائل و برنامه های رسانه ای باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.

در این نشست با توجه به درگذشت زنده یاد جعفر کاشانی، رئیس جدید هیات مدیره باشگاه انتخاب شد.

در پی درگذشت کاشانی، بزرگمرد تاریخ باشگاه پرسپولیس قرار بود که رئیس هیات مدیره پس از مراسم چهلم ایشان انتخاب شود و امروز بر اساس رای گیری انجام شده رئیس هیات مدیره انتخاب شد و آقای دکتر مهدی رسول پناه طبق آرا به این سِمَت برگزیده شد.

رسول پناه که سالها کارشناس رسمی قوه قضاییه در امور پزشکی بوده به واسطه علاقه مندی به باشگاه شاهین سالها با این باشگاه در ارتباط بوده و همکاری هایی داشته است.

رسول پناه: با اتحاد، حمایت و همدلی می‌توان موفقیت‌ها را تکرار کرد
رئیس جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: امیدواریم با حمایت، اتحاد و همدلی چالش‌ها مرتفع و موفقیت‌ها تکرار شود.

مهدی رسول پناه که امشب با آرا اعضای هیات مدیره به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه برگزیده شد در این باره به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: «عضویت در هیات مدیره باشگاه محبوبم پرسپولیس را افتخار بزرگی می‌دانم و امیدوارم در مسئولیتی که با نظر هیات مدیره به من واگذار شده است بتوانم انتظارات هواداران و خانواده بزرگ پرسپولیس را برآورده کنم. بنده از اعضای هیات مدیره ممنونم و از تلاش‌های وافر آقای انصاری‌فرد تشکر ویژه دارم.

رسول پناه تصریح کرد: این مسئولیتی خطیر است و امیدوارم انتظارات هواداران و همه پرسپولیسی‌ها برآورده شود. بنده بر این باورم با حمایت، اتحاد و همدلی می‌توان چالش‌ها را پشت سر گذاشته و سربلندی پرسپولیس را شاهد باشیم.

رسول پناه در ادامه عنوان کرد: «می‌دانم که وحدت و همدلی چه تاثیرات بزرگی در موفقیت تیمی پرطرفدار دارد و از حمایت‌های خالصانه هواداران نهایت تشکر را داریم و خوشبین هستیم روزهای خوب پرسپولیس با اتحاد و سختکوشی تکرار شود. ما به خوبی می‌دانیم که باشگاه این فصل چالش‌های مالی سنگینی را دارد و چه کارشکنی‌هایی هم در مسیر تکرار موفقیت‌های این تیم بزرگ و محبوب صورت می‌گیرد و در چنین شرایطی باید همه دست به دست هم دهیم و بتوانیم انتظارات هواداران عزیز را برآورده سازیم».

رسول پناه در انتها تاکید کرد: آقای انصاری فرد سخت در تلاش هستند و ما هم می‌کوشیم که به عنوان یک هوادار و همچنین مسولیت خطیری که داریم بتوانیم در این مسیر به ایشان کمک کرده و گام‌هایی را برای رفع چالش‌ها برداریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)